دانلود برنامه گاهشمار خورشیدی ژوبین 97 برای گوشی اندروید – نسخه جدید 2.21.1

انتشار: 30 دی 1397
ورژن: 2.21.1
سیستم مورد نیاز: 2.3.3 به بالا
دانلود برنامه گاهشمار خورشیدی ژوبین 97 برای گوشی اندروید – نسخه جدید 2.21.1

گاهشمار خورشیدی ژوبین یک برنامه تقویم عالی و کم حجم برای گوشی های اندروید می باشد که توسط برنامه نویس ایرانی طراحی و تولید شده است و تا کنون توانسته بیش از 500 هزار کاربر ایرانی را جذب خود کند که این آمار در برنامه های ایرانی، خیره کننده به حساب می آید. این برنامه علاوه بر یک تقویم شمسی، دارای امکانات بیش از یک تقویم است و که بخاطر همین هر کاربری را به خود جذب می کند! هماهنگي با تقويم گوگل و فيس بوک، نمایش مناسب های مختلف و روزانه تقویم، وجود ابزارهای مختلف، قابلیت نمایش وضعیت آب و هوای مختلف شهری و محل سکونت، نمایش اوقاعت شرعی نسبت به مکان کاربر و … از برخی وژیگی های برنامه گاهشمار خورشیدی ژوبین در اندروید می باشد. این برنامه برای گوشی های سامشونگ ویزگی ها و مکانات خاصی را دارد است که شما می توانید از آن علاوه تقویم، به عنوان یک برنامه کاربردی در گوشی خود استفاده نمایید.

ویژگی های برنامه گاهشمار خورشیدی ژوبین

– کم حجم و رایگان برای استفاده

– نمایش رویدادهای هر روز با توضیحات

– به روز رساني سریع رخدادها

– قابلیت هماهنگي با تقويم گوگل و فيس بوک

– دارای ويجدت رخدادها برای استفاه در صفحه نمایش گوشی

– نمايش دادن و تبدیل کردن تاریخ

– امکان نمایش وضعیت آب و هوایی

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.