دانلود iGap 2.3.0 – مسنجر ایرانی آی گپ برای اندروید – نسخه جدید

انتشار: 21 آذر 1400
ورژن: 2.3.0
سیستم مورد نیاز: 4.2 به بالا
دانلود iGap 2.3.0 – مسنجر ایرانی آی گپ برای اندروید – نسخه جدید

آی گپ پیام رسان عالی و پیشرفته طراحی شده به دست برنامه نویسان ایرانی است که برای سیستم عامل های مختلف می باشد که ما در این مطلب نسخه اندروید را برای دانلود قرار داد ایم. آی گپ نسبت به دیگر مسنجرهای ایرانی متفاوت است. این پیام رسان همگام سازی شده می باشد که سریعترین پیام رسان ایرانی به وجود می آورد که شما می توانید با عضویت در آن به راحتی با دوستان خود به چت و گفتگوی گرم مشغول شوید و هر وقت که خواستید با یک بار وارد برنامه شدن به پیام های خود دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های ایران پیام رسان عالی نا محدودن بودن آن از لحاظ آپلود فایل های می باشد که شما می توانید به آسانی رسانه ها و فایل ها (فیلم، عکس، وسیقی و …) را بدون هیچ محدودیت از لحاظ اندازه بای مخاطبیتن خود ارسال کنید.

پیام رسان آی گپ همانند دیگر مسنجر امکان ایجاد گروه و کانال برای خود را می دهد که می توانید در ان مطالب بزارید و برای کانال خود عضو گیری کنید که در گروه ها شما به این قادر هستید تا عضو های خود را تا 5 هزار بالا ببرید. این مسنجر ایرانی نسبت به دیگر برنامه های مشابه دارای امنیت فوق العاده و بسیار بالایی است که از رمزگذاری امنی برخوردار است.

برنامه آی گپ iGap اندروید و برخی ویژگی های آن

  • رایگان برای استفاده بدون تبلیغات
  • همگام سازی شده برای استفاده کاربران
  • طراحی شده با محیط مخصوص برای چت و گفتوی
  • امکان ایجاد کانالل و ارسال مطلب برای مخاطبین کانال
  • امکان ایجاد  گروه با عضوگیری تا 5 هزار نفر برای گروه
  • امکان ارسال هر نوع فایل (فیلم، اسناد و … به طور نامحدود از لحاظ حجم
  • ارسال و دریافت پیام متنی به صورت سریع
  • کاملا امن با رمزگذاری عالی
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.