همراه بانک سرمایه اندروید – مدیریت حساب ها و انتقال وجه

انتشار: 17 دی 1397
ورژن: 4.6.2
همراه بانک سرمایه اندروید – مدیریت حساب ها و انتقال وجه

با وجود آمدن اپلیکیشن های اندروید همراه بانک ها دیگر کاربران و مشتریان بانک ها نیاز به رفتن به صورت حضوری در بانک برای انجام کارهای مالی ندارند! کاربران به راحتی می توانند از طریق گوشی های هوشمند همراه خود استفاده کنند و به صورت آسان تمام کارهای بانکی که ساعت ها وقت را می گیرد در عرض چند دقیقه انجام دهند و با آسودگی به کارهای دیگر مشغول شوند. همراه بانک سرمابه یکی دیگر از برنامه های کاربردی و بانکی مخصوص کاربران و مشتریان بانک سرمایه طراحی و تهیه شده است که مشتریان می توانند با نصب آن همانطور که قبلا هم توضیح دادیم، تمام کارهای بانکی خود را به نیاز به حضور در بانک انجام دهند و از ویزگی های آن بهره مند شوند.

امکان دریافت موجودی از کارت نقدی، هدیه و سپرده متعلق به بانک سرمایه، مشاهده صورت حساب های کارت نقدی سرمایه، امکان انتقال وجه به صورت عادی و مستمر به سپرده های بانک سرمایه، انتقال وجه بین بانکی پایا،امکان دریافت رمز دوم و حتی کد شبا، دادن گزارش تسهیلات و بسیاری دیگر از خدمات از برخی امکانات این اپلیکیشن سرمایه می باشد. جدیدترین و آخرین ورژن برنامه همراه بانک سرمایه با لینک مستقیم دریافت سایت قرار گرفته است که می توانید آن را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

ویژگی های همراه بانک سرمایه

– امکان دریافت کد شبا به صورت آسان

– قابلیت مانده‌گیری از کارت هدیه و سپرده متعلق به بانک سرمایه

– مشاهده کردن تمام صورت حساب سپرده در بانک

– امکان پرداخت قبض آب و برق و … با کارت های بانک سرمایه

– امکان خرید شارژ تلفن موبایل از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و … از طریق کرت بانکی

– انسداد کارت نقدی سرمایه و امکان تغییر رمز دوم کارت سرمایه

– امکان انتقال وجهبه صورت بین بانکی و کارتی

– پرداخت اقساط تسهیلات از طریق برنامه

– گزارش وضعیت چک و تسهیلات

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.