نصب همراه بانک انصار آپدیت جدید – مدیریت امور بانکی انصار

انتشار: 23 اردیبهشت 1397
ورژن: 3.2.4
سیستم مورد نیاز: 2.3 به بالا
نصب همراه بانک انصار آپدیت جدید – مدیریت امور بانکی انصار

همراه بانک انصار اپلیکیشنی رایگان و کاملا کاربردی جهت فراهم سازی امکانات بانکی از طریق گوشی های تلفن همراه است که طراحی شده برای مشتریان بانک انصار می باشد. با استفاده از این همراه بانک شما می توانید تمام کارهای بانکی خود را به صورت آسان و ساده در تلفن همراه خود انجام دهید، بدون نیاز به دسترسی بانک!  مشاهده مشخصات و موجودی حساب بانکی، امکان انتقال وجه سپرده به سپرده، امکان انتقال کارت به کارت به صورت داخلی و شتابی، پرداخت قبوض با بارکدخوان حرفه ای، مشاهد اطلاعات و جزئیات بانکی، خرید شارژ اعتباری و … از برخی امکانات برنامه همراه بانک انصار می باشد که می توانید با استفاده از برنامه، از ویژگی ها بهره ببرید!

البته همراه بانک انصار امکانات غیر بانکی از جمله خرید شارژ اعتباری اپراتورهای مختلف و پرداخت قبوض را با کدخوان می دهد که طریق پرداخت و خرید بسیار آسان و ساده بوده که هزینه آن ها از حساب بانکی شما کسر می شود. اگر شما نیز جزو مشتریان بانک انصار هستید، می توانید با نصب و استفاده از برنامه به راحتی و آسانی آب خوردن موارد و کارهای بانکی خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید و در زمان خود صرف جویی کنید!

برخی از ویژگی های برنامه همراه بانک انصار

– پرداخت قبوض با استفاده از قابلت بارکدخوان

– امکان مشاهده مشخصات و اطلاعات موجودی سپرده

– مشاهده مشخصات تسهیلات و امکان پرداخت اقساط تسهیلات

– امکان انتقال کارت به کارت له دوصورت داخلی و شتابی

– امکان خرید کارت شارژ سیم کارت های اعتباری

– پرداخت قبوض با استفاده از قابلت بارکدخوان

– انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا

– امکان پرداخت قبض جرایم رانندگی

– شرکت و کمک کردن در خیریه

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.