نصب نقشه و مسیریاب دال – مسیریاب حرفه ای سخنگو

انتشار: 21 فروردین 1398
ورژن: 2.1.13
نصب نقشه و مسیریاب دال – مسیریاب حرفه ای سخنگو

نقشه و مسیریاب دال یک اپلیکیشن ایرانی و مفید که به تازگی برای توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی و برای گوشی های اندروید تولید شده است که از این رو قصد معرفی و قرار دادن برای دانلود را داریم! دیگه نگران دردسر رانندگی تون در مسیرهایی که بلد نیستی و با آن ها آشنایی ندارید، نباشید تو تمام مسیر دال همراه شماست! شما می توانید با استفاده از این برنامه کاربردی و جذاب به راحتی و آسانی راه هایی را که اصلا بلد نیستید، از روی نمایشگر نقشه اپلیکیشن ادامه دهید و سفر خود را به خوبی بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذارید. در نظر داشته باشید که دال دارای نقشه کامل و دقیق کل ایران به زبان فارسی می باشد و لازم نیست از این بابت نگران باشید. البته شما می توانید مسیرهای مورد نظر خود را جستجو کنید تا از مسیر دلخواه خود رانندگی کنید.

برنامه دال هنگام رانندگی به صورت صوتی و حتی تصویر شما را راهمنایی می کند و این زمینه را فراهم می کند تا به مشکلی بر نخورید به به راحتی مسیرها را به پایان رسانید. این اپلیکیشن دال جایگزین برنامه خارجی و محبوب Waze ویز می باشد که در بین کاربران ایرانی نسبت به دیگر برنامه های مسیریابی بیشتر مورد استفاده بود است!

برخی از ویژگی های برنامه نقشه و مسیریاب دال

– کم حجم و رایگان

– تخمین زمان رسیدن به مقصد با مقایسه کردن نسبت به سرعت و ترافیک

– ارائه دادن دستورات راهنمای مسیریابی در مسیر مورد نظر

– توانایی پخش راهنمای صوتی مسیریابی به زبان کاملا فارسی

– داشتن نقشه کامل ایرانی به صورت دقیق (جهت راهنمایی آسان و ساده)

– امکان جستجوی آدرس و مکان های گوناگون و حتی انتخاب کردن آن ها به عنوان مقص

– امکان ذخیره کردن مسیرهای مورد علاقه خود برای سفرهای بعدی

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.