دانلود Arbaeenapp 3.3.3 – برنامه جامع اربعین برای موبایل اندروید- نقشه و زائریاب

انتشار: 4 آبان 1397
ورژن: 3.3.3
دانلود Arbaeenapp 3.3.3 – برنامه جامع اربعین برای موبایل اندروید- نقشه و زائریاب

اپلیکیشن جامع اربعین یک اپلیکیشن مذهبی اندرویدی می باشد که همانطور از نامش پیداست یک برنامه عالی و بسیار کاربردی برای زائران اربعین است که می تواند در برخی مواقع از لحاظ های مختلف به آن ها کمک کند. این برنامه ویژگی و امکانات بسیاری را دارا می باشد که یکی از آن ها داشتن نقشه آفلاین است که شما می توانید از این پخش به عنوان پیدا کردن و راهنمایی گرفتن در شهرهای نجف، کربلا و دیگر شهره های مهم که زائران از آن عبور می کنند، دسترسی داشته باشید. زائر یاب امکان دیگر از برنامه جامع اربعین می باشد که امکان مشاهده محل دوستانتان بر روی نقشه و با قابلیت بروزرسانی خودکار را می دهد که می توانید به دوستان خود برسید یا از مکان هایی که آن ها حظور خواهند داشت به نوعی مطلع باشید.

با نصب این اپلیکیشن برروی گوشی خود علاوه بر امکانات جانبی آن می توانید به آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به اربعین دست یابید. مجموعه ای از ادعیه های مرتبط با اماکن متبرکه زیارتی عراق همراه با فایل صوتی ادعیه ها در برنامه موجود است که می توانید آن ها را با چند کلیک ساده دریافت نمایید و به آن ها گوش دهید. در هر حال آخرین نسخه از این برنامه با لینک مستقیم در ادامه مطلب قرار گرفته است که می توانید با یک کلیک ساده آن را دانلود نمایید.

ویژگی های برنامه جامع اربعین

– دارا بودن نقشه همراه با نقاط مهم در شهر‌های نجف، کربلا و .. به صورت آفلاین

– مشاهده نمودن محل دوستانتان و دیگر زائران از طریق نقشه با بروز رسانی خودکار

– مجموعه‌ای  از سخنرانی‌ها، روضه ، مداحی و …

– مجموعه‌ای از ادعیه های مرتبط با اماکن متبرکه شهر‌های زیارتی عراق همراه با فایل صوتی

-مطلع شدن از آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به اربعین

– وجود بسیاری از نکات و آموزش های کاربردی برای به کار گیری در سفر

– فراهم سازی کمپین کمک مردمی برای آن هایی که پول سفر به اربعین را ندارند

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.