دانلود برنامه شمیم سلامتی (دارویاب) برای گوشی اندروید – نسخه جدید 3.1

انتشار: 19 دی 1396
ورژن: 3.1
سیستم مورد نیاز: 4.0.3 به بالا
دانلود برنامه شمیم سلامتی (دارویاب) برای گوشی اندروید – نسخه جدید 3.1

تا حالا شده که دنبال داروخانه ها و بیمارستان های نزدیکتون باشید که ندونید کجاست و جوری پیداشون کنید یا حتی دنبال داروی خاصی باشید که ندانید کدام دارو آن را دارد؟ شمیم سلامتی یک برنامه فارسی در زمینه کاربردی و دارو و درمانی جهت استفاده در سیستم عامل های اندروید و آی او اس می باشد. همانطور که از نام برنامه پیداست، اپلیکیشی جهت ارائه خدمات درمانی و دارویی برای کاربران است که شما می توانید این برنامه در گوشی خود نصب نمایید و از طریق امکانات آن به راحتی دارخانه های نزدیک محیط جغرافیایی خود را برای تهییه نسخه داروهای خود پیدا کنید و همچنین از نزدیک ترین داروخانه هایی که اطراف محل زندگی شما وجود دارند، اطلاع داشته باشید.

شمیم سلامتی سلامت دارای امکانات مختلف از جمله دارو یاب، نسخه یاب، بیمارستان یاب، و … می باشد که هرکدام از آن ها برای بهره وری کاربران طراحیشده است و شما می توانید به صورت رایگان از آن ها بهره ببرید. شمیم سلامتی یک دستیار هوشمند است که می توانید با آن همه کارهای مربوط به سلامتی یاب را انجام دهید و حتی یک پرونده از وضعیت دارویی یا آزمایشات خود همیشه در گوشی همراه داشته باشید و در صورت نیاز از اطلاعات استفاده کنید.

ویژگی های این برنامه شمیم سلامتی

  • رایگان برای نصب و استفاده
  • دارای رابط کاربری آسان و ساده برای استفاده
  • قادر به پیدا کردن داروخانه های نزدیک محل زندگی کاربر
  • پینشهاد خرید دارو از داروخانه هایی که برای تهییه دارو مناسب است
  • داشتن نسخه های مورد نظر دارویی در گوشی همراه خود
  • امکان ذخیره کردن اطلاعات بسیامی، آزمایشی و دارویی خود
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.