دانلود نسخه جدید برنامه شبکه اجتماعی باهم برای گوشی اندروید – 10.0.2

انتشار: 5 اسفند 1397
ورژن: 10.0.2
سیستم مورد نیاز: 2.3 به بالا
دانلود نسخه جدید برنامه شبکه اجتماعی باهم برای گوشی اندروید – 10.0.2

باهم یک شبکه اجتماعی ایرانی و عالی می باشد که به تازگی توسط برنامه نویسان ایرانی برای گوشی های اندروید منتشر شده است. در این برنامه شما می توانید بزرگترین مجموعه گروه های و همچنین مجموعه پست های ایرانی را مشاهده کنید و از آن ها استفاده نمایید.

شبکه اجتماع باهم یک محیطی شاد و سالم برای با هم بودن را در گوشی های اندروید فراهم می کند که با نصب برنامه کاربر می تواند تو این شبکه اجتماعی پست هایی را با امکان اضافه کردن عکس و ویدیو ارسال کند و یا پست های دیگران را در صورتی که دوست داشتید لایک کنید و همچنین کامت بزارید! اگه دوست داشتید می تونید در برنامه با دوستانتان و … ارتباط برقرار کنید و به چت بپردازید و از مطالب داغ و بروز لذت ببرید و در نظر بگیرید که برنامه این امکان نیز می دهد تا کاربر به راحتی بتواند پست مورد علاقه خود را ذخیره کند! در شبکه اجتماعی باهم هزاران کانال و گروه فعال با محتوای مفید و آموزش وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید.

امکانات شبکه اجتماعی باهم

– کم حجم با امکانات عالی

– جدیدترین و داغ ترین مطالب روزانه

– وجود هزاران کانال و گروه فعال در زمینه های مختلف

– امکان ارسال پست با قابلیت اضافه کردن تصویر و ویدیو

– بخش راهنما برای جهت یاد گیری بخش های مختلف

– امکان ارتباط و چت کردن با دوستان خود

– طراحی شده در محیط شاد و سالم

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.