دانلود برنامه ایرانی سرآشپز پاپیون اندروید – آشپزی آسان با شبکه اجتماعی آشپزی 3.3.1

انتشار: 27 دی 1397
ورژن: 3.3.1
دانلود برنامه ایرانی سرآشپز پاپیون اندروید – آشپزی آسان با شبکه اجتماعی آشپزی 3.3.1

سرآشپز پاپیون برنامه فوق العاده و بسیار مفید شبکه اجتماعی آشپزی عالی هست که توسط برنامه نویسان ایرانی برای برای گوشی های اندروید می باشد. کاربران می توانند با نصب نمودن این اپلیکیشن عالی وارد شبکه اجتماعی سرآشپز پاپیون شوند و به اکثر دستور پخت غذاهای مختلف دسترسی داشته باشند و دستور غذاهای خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید! برنامه بیش از ۲۵۰۰ دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی با امکانات کم نظیر را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با استفاده از این اطلاعات در مورد غذاها یک سرآشپز ماهر و حرفه ای شوید! دسته در شبکه اجتماعی سرآشپز پاپیون به شکلی می باشد که کاربرانمیب توانند با استافده از آن ها به غذاهای مورد علاقه خود در کمترین زمان دسترسی داشته باشند و همچنین از امکانات دیگر برنامه بهره ببرند.

غذا های سنتی، غذا های مدرن، سوپ، سالاد، خوراک، پیش غذا، ترشی و شور، چاشنی و ادویه، سس و رب، نوشیدنی، نان و خمیر، مربا و کمپوت، نکات آشپزی و بسیاری دیگر که از دسته های برنامه سرآشپز پاپیون است که بسیار مفید بوده. این اپلیکیشن امکان مشاهده و ارسال تصویر مراحل تهیه و حتی ثبت نظر را برای غذاها می دهد و کاربران می تواند نظرهای خود را ثبت کنند.

برخی از قابلیت های برنامه سرآشپز پاپیون

– دارا بودن حجم بسیار کم

– طراحی شده با سبک جذاب و بسیار زیبا

– مشاهده غذاها در دسته های مختلف و زیبا

– بروزرسانی دوره ای از طریق درون برنامه ای

– ایجاد حساب کاربری برای استفاده از امکانات

– جستجوی سریع و پیشرفته غذا با امکانات فراوان

– به اشتراک گذاری دستور پخت غذاها به صورت آسان

– امکان مشاهده و ارسال تصویر مراحل تهیه

– دارای لیست خرید به همراه امکانات ویژه

– امکان تنظیم تایمر برای پخت هر غذا

– امکان ثبت نظردهی برای غذاها

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.