نصب سامانک – همراه بانک سامان موبایل اندروید

انتشار: 20 فروردین 1402
ورژن: 4.4.0.7
سیستم مورد نیاز: 4.4 به بالا
نصب سامانک – همراه بانک سامان موبایل اندروید

با پیشرفت تکنولوژی، انجام تمامی کارهای روزانه از جمله امور بانکی برای ما ساده تر شده است. میتوان گفت یکی از مزایای بینظیر گوشی های همراه این است که به افراد امکان انجام خیلی از امور را بدون نیاز به مراجعه ی حضوری در محل میدهند. با پدید آمدن سیستم بانکداری اینترنتی، افراد میتوانند خریدهای اینترنتی خود را به راحتی و بدون دغدغه انجام دهند. با گسترش انواع خریدهای اینترنتی، امکان کلاهبرداری زیاد شده است و افراد سودجو این امکان را پیدا کرده اند تا در بستر اینترنت، از دیگران سو استفاده کنند. به همین خاطر، رمز پویا پدید آمد تا دیگر نگران سو استفاده ی سودجویان نباشیم.

تفاوت رمز دوم کارت و رمز پویا

تفاوت رمز اینترنتی کارت با رمز پویا در این است که رمز اینترنی عموما عددی پنج تا شانزده رقمی است و ثابت است. همانطور که گفته شد، رمز اینترنتی رمزی ثابت است. هرچند شما میتوانید با استفاده از دستگاه های خودپرداز، رمز اینترنی یا رمز دوم کارت خود را تغییر دهید. در مقابل، رمز پویا، رمزی شش رقمی است که یک بار مصرف بوده و تاریخ انقضای آن از لحظه ی ارسال آن به شماره موبایل شما، تنها یک دقیقه است و پس از آن کاربردی ندارد. این رمز تنها با استفاده از اپلیکیشن های موبایل بانک و یا اس ام اس بانک قابل دریافت میباشد. به همین خاطر، دست افراد سودجو کوتاه خواهد ماند.

روش های فعالسازی رمز پویا

برای فعالسازی رمز پویا، روش های متفاوتی وجود دارد. شما میتوانید با سه روش این رمز را برای کارت خودتان فعال کنید.
1) فعالسازی رمز پویا از طریق پیامک
2) فعالسازی رمز پویا از طریق کدهای دستوری
3) فعالسازی رمز پویا با اپلیکیشن های همراه بانک

فعالسازی رمز پویا از طریق پیامک

در این روش لازم است تا ابتدا به دستگاه خودپرداز بانک ها مراجعه کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید و آن را تایید کنید. در نتیجه هنگام انجام خرید اینترنتی از درگاه های مختلف، با زدن گزینه ی ارسال رمز پویا، رمز پویا برای شماره ی شما ارسال خواهد شد.

فعالسازی رمز پویا از طریق کدهای دستوری

روش ساده تر این است که شما با استفاده از کدهای دستوری رمز پویای خود را فعال کنید. در این روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری به عابربانک نمیباشد. بانک سپه این امکان را برای مشتریان خود فراهم نکرده است. پس اگر شما از مشتریان این بانک هستید، بایستی حتما یا با استفاده از اپلیکیشن و یا با مراجعه به بانک، رمز پویای خود را فعال کنید!

فعالسازی رمز پویا با اپلیکیشن های همراه بانک

برای فعالسازی رمز پویا از طریق همراه بانک سپه، ابتدا باید این همراه بانک را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. دقت کنید که حتما نسخه ی نصب شده، آخرین نسخه ی منتشر شده ی اپلیکیشن همراه بانک سپه باشد. اگر هم این نرم افزار را بر روی گوشی خود دارید، حتما آن را بروزرسانی کنید. برای دانلود جدیدترین برنامه همراه بانک سپه، میلاد دانلود در خدمت شماست!
پس از نصب نرم افزار، با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود، وارد پنل کاربری شوید و با کد فعالسازی مربوطه را در بخش فعالسازی رمز پویا وارد کنید. پس از طی کردن تمامی مراحل، رمز پویای شما فعال خواهد شد.

ویژگی های همراه بانک سامان

  • پرداخت قبض به صورت آسان
  • انتقال وجه یا کارت به کازت به صورت شبکه شتاب
  • امکان خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف ایرانسل، همراه اول و …
  • دریافت موجودی برای حساب بانکی سامان
  • انجام راحت و ایمن موارد بانکی
  • امکان تغییر رمز دوم (اینترنتی)
نکات قابل توجه

همیشه در نظر داشته باشید برای جلوگیری از بروز خطرات امنیتی نسخه بروز برنامه سامان را استفاده نموده و از منابع معتبر اقدام به دانلود و نصب آن نمایید.

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.