دانلود برنامه فارسی داروخانه بنفش اندروید 4.1 – مرجع دارو و درمانی برای موبایل

انتشار: 22 اسفند 1396
ورژن: 4.1
سیستم مورد نیاز: 2.2 به بالا
دانلود برنامه فارسی داروخانه بنفش اندروید 4.1 – مرجع دارو و درمانی برای موبایل

داروخانه بنفش یک اپلیکیشن فارسی کاربردی و بسیار مفید می باشد که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده و برای گوشی های اندروید تولید شده است. شما می توانید با نصب این برنامه در گوشی هوشمند و اندرویدی خود به راحتی هروفت که خواستید از طریق گوشی و موبایل همراه خود به یکی از بهترین مراجع دارو و درمانی دسترسی داشته باشید و از اطلاعات آن نهایت را بهره ببرید. این برنامه دارای بخش های مختلفی است که هر کدام از بخش های کارایی های متفاوتی نسبت به همر دارند. یکی از بخش های مفید و بسیار کاربردی بخش داروخانه میباشد که نسبت به هر بیماری دارویی را به نوعی پیشنهاد می دهد و همچنین شما می توانید از طریق باکس جستجو به دنبال بیماری و داروی مد نظر خود بگردید و سریعتر از آنچه که فکر می کنید پیدا کنید.

برنامه  داروخانه بنفش هشدارهای لازم را در مورد هر بیماری و درمانی می دهد و علاوه بر این شما می توانید جزئیات و توضیحات بسیاری را در مورد هر دارو بخوانید و اطلاعات خود را در این مورد بیش از حد افزایش دهید! همچنین طبق گفتار سازنده این اپلیکیشن لازم به ذکر می باشد که پیشنهاد می شود از مصرف خودسرانه دارو صرف نظر و خودداری کنید! از طریق استفاده این اپلیکیشن تنها اطلاعات و دانستنی های خود را در این زمینه بالا ببرید! آخرین و جدیدرین ورژن برنامه ر را هم اکنون می توانید با لینک مستقیم از ادامه مطلب دانلود نمایید.

ویژگی های برنامه داروخانه بنفش

  • کم حجم و رایگان برای استفاده
  • داشتن دسته بندی های کامل داروها و …
  • امکان ساختن لیست علاقه مندی های نشبت به مورد نیازهای خود
  • امکان اشتراک گذاری مشخصات و نام داروها با دوستان
  • در اختیار گذاشتن توضیحات کامل:
  • از لحاظ عوارض جانبی، هشدار های مصرف، تداخل دارویی، مقدار مصرف
  • طراحی شده با محیط کاربر پسند
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.