دانلود آخرین ورژن 5.7.5 برنامه جعبه ابزار برای گوشی اندروید

انتشار: 26 مهر 1400
ورژن: 5.7.5
دانلود آخرین ورژن 5.7.5 برنامه جعبه ابزار برای گوشی اندروید

جعبه ابزار یکی از اپلیکیشن های فارسی و ایرانی محبوب و بسیار پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط برنامه نویس ایرانی شهباز یعقوبی طراحی و تولید شده است. این برنامه دارای 80 عدد ابزار عالی و مفید می باشد که در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از آن ها در زمینه های مختلف استفاده کنید! با استفاده از این جعبه ابزار شما اکثر ابزارهای کاربردی و مفید را همیشه در گوشی تلفن همراه خود خواهید داشت و در صورت لازم، در بعضی از مواقع می توانید از آن ها بهره ببرید.

جعبه ابزار فارسی داری بخش ابزارهای از جمله ابزار دستیار سلامت، ابزار دستیار مالی، بزار ویدئو گردی، ابزار پیشخوان، بزار اطراف من، ابزار بارکد خوان و بارکد ساز و … است که هر کدوم از آن ها شامل سرویس های مختلفی هستند که بسیار کاربردی می باشند. این برنامه برای تهیه نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است که نسبت به ابزارهایی که دارد، حجم بسیاری کمی را دارا می باشد. البته در نظر داشته باشید که در هر آپدیت و بروزرسانی از برنامه، ابزارهای جدیدتری برای بخش ها اضافه می شود!

برخی از ویژگی های برنامه جعبه ابزار

– ابزار تست و چالش بینایی

– ابزار افکت گذاری و فتوافکت

– ابزار نقشه خطوط BRT شهر تهرا

– ابزار جهان نما با مشخصات تمام کشورهای جهان

– ابزار کنترل وزن، قطب نما، سرعت سنج، چراغ قوه، ساعت جهانی و …

– ابزار محاسبه محیط و مساحت و حجم اشکال هندسی

– ابزار نمایش وضعیت ترافیکی جاده های کشور

– ابزار پلاک یاب با جستجو بر اساس شماره پلاک، استان و شهرستان

– ابزار فاصله زمانی (شمسی، قمری و میلادی)

– ابزار دفترچه یادداشت با امکان یادآوری

– ابزار ماشین حساب مهندسی قوی

– ابزار لرزه نگار ( زلزله سنج)

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.