دانلود برنامه همراه 141 برای گوشی اندروید 3.2.7 – راهنمای کامل جاده ها

انتشار: 9 بهمن 1396
ورژن: 3.2.7
سیستم مورد نیاز: 4.2 به بالا
دانلود برنامه همراه 141 برای گوشی اندروید 3.2.7 – راهنمای کامل جاده ها

همراه 141 برنامه ای برای پلتفرم موبایل میباشد که ازش می توان به عنوان راهنمای کامل و مرکز مدیریت راه های کشور نام برد که برنامه مفید و بسیاری کاربردی به حساب می آید. شما می توانید با نصب برنامه 141 به راحتی به هر کجا که خواستید سفر و رانندگی کنید و در صورت مواجع شدن با مشکلات مختلف از جمله خراب شدن ماشین، گم کردن راه، اتمام سوخت اتومبیل و … از اطلاعات و ویژگی های برنامه بهره ببرید و مشکلات را سریع از لحاظ های مختلف حل نمایید و برای خود سفری لذت بخش را به وجود آورید. در این مطلب آخرین و جدیدترین ورژن برنامه همراه 141 برای گوشی هوشمند اندروید قرار گرفته است که می توانید با دانلود و نصب ان در گوشی خود به صورت رایگان از تمام امکانات آن بهره ببرید که ویژگی های برنامه در ادامه نام برده شده است.

برخی از ویژگی های برنامه همراه 141

  • کم حجم و رایگان برای استفاده
  • نمایش دوربین های نظارتی به همراه آخرین تصاویر گرفته شده
  • قادر به ارائه دادن اطلاعات کاهش سرعت در راه های کشور
  • نمایش اطلاعات مختلف در مورد تصادفات اتفاق افتاده ای جاده ای
  • نمایش وضعیت آب و هوا مناطق کشور و ارائه جزئیات بیشتر در باره آن ها
  • دریافت اطلاعیه ها و آخرین و جدیدترین اخبار مرکز مدیریت راه ها کشور در خصوص رانندگی
  • توانایی نمایش نقشه گرافیکی و دقیق از ترافیک موجود در جاده و راه ها
  • امکان مشاهده شماره تلفنهای ضروری در سفر در صورت نیاز به استفاده
  • دارای راهنمای عالی در صورت برخورد به مسکل در جاده ها
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.