دانلود برنامه بانکی همراه کارت (انتقال وجه و موجودی) برای گوشی اندروید

انتشار: 7 اسفند 1396
ورژن: 3.1.1
سیستم مورد نیاز: 4.2 به بالا
دانلود برنامه بانکی همراه کارت (انتقال وجه و موجودی) برای گوشی اندروید

همراه کارت یک اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشد که توسط بانک ها و شرکت های معتبر حمایت می شود و کاملا امن بوده. همانطو از نامش پیداست مربوط به زمینه امور مالی می شود که شما می توانید با استفاده از برنامه با امکاناتی که دارد به راحتی و آسانی در سریعترین زمان به موارد بانکی خود برسید و همه آن ها را بدون حضور یافتن در بانک تکمیل کنید و در زمان خود صرف جویی نمایید. امروز ساعت های هوشمند موبایلی در حال پیشرفت هستند و رفه رفته کاربران بسیاری را به خود جذب می کنند، در این راستا این برنامه از ساعت های هوشمند به خوبی پشتیبانی می کند و می توانید از امکانات آن در ساعت های هوشمن نیز بهره ببرید که دیگر برنامه های مدیریتی و مالی قادر به پشتیبانی نیستند!

انتقال وجه به صورت کارت به کارت و دیگر روش ها، امکان خرید شارژ  اپراتور و بسته اینترنت، پرداخت آسان و سریع قبض، قادر به تشخیص هوشمند در خواندن و بررسی کارت ها هنگام انتقال و …، پرداخت فرایندهای دیگر از برخی ویزگی و امکاناتی کاربردی می باشد که می توانید از طریق برنامه کابردی و مفید همراه کارت استفاده کنید و بهره مند شوید. توجه داشته باشید که در صورتی که از نسخه های قبلی برنامه در گوشی خود استفاده می کنید قبل از نصب در تنظیمات گزینه همگام سازی را بزنید تا اطلاعات نسخه قبلی برنامه پاک نشود و بتوانید به آن ها دسترزسی داشته باشید.

برخی از ویژگی های کلی برنامه همراه کارت

  • استفاده از فناوری OCR برای کارت ها
  • انتقال وجه کارت به کارت به صورت ساده
  • تشخیص قبض پیامکی و امکان پرداخت قبض ها
  • امکان پرداخت آسان قبض با قابلیت خواندن بارکد
  • خرید آسان شارژ اپراتورهای مختلف به همراه بسته اینترنتقبض
  • امکان مشاهده تراکنش های کارت  مشاهده گزارش ها
  • امکان همگام سازی آسان حساب کاربری با گوشی جدید
  • پشتیبانی از ساعت هوشمند و امکان پرداخت از طریق آن
  • امکان کمک مالی به نیکوکاری و خیریه از طریق برنامه
  • استفاده از فناوری OCR برای کارت ها
  • امکان ورود با رمز و اثر انگشت
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.