دانلود برنامه مسیریاب نشان نسخه 9.8.3 برای گوشی اندروید آپدیت جدید

انتشار: 21 آذر 1400
ورژن: 9.8.3
سیستم مورد نیاز: 4.1 به بالا
دانلود برنامه مسیریاب نشان نسخه 9.8.3 برای گوشی اندروید آپدیت جدید

برنامه مسیریاب نشان یک برنامه کم حجم و کاربردی ایرانی می باشد که مورد رضایت بیش از 200 هزار نفر از کاربران سیستم عامل اندروید در ایران است. شهرهای بسیار بزرگ از جمله تهران همیشه این مشل را در پی خواهد داشت که وقت به محله یا منظقه ای جدیدی پا می گذارید و به دنبال دسترسی به آدرس مورد نظر هستید، در خیابان های پیچ در پیچ گیر خواهید کرد که این مشکل برای شما به وجود می آید که از پیدا کردن مقصد مورد نظر بسیار عقب به افتید و وقت بسیار را هدر دهید. در اینجاست که می توانید از طریق مسیریاب و سخنگوی نشان به آسانی و راحتی هر چه تمام تر مقصد و آدرس مورد خود را از طریق مشاهده نقشه جستجو نام خیابان پیدا کنید، بدون اینکه از چندین نفر بپرسید این مسیر کجاست؟!

همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردم این برنامه مسیر و نقشه دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد که هم جذابیت و هم کاربردش را بالا برده است که هنگام عبور از مسیرهای پر دوربین هشداری به کاربر می دهد تا از سزعت کمی بهره ببرید. همچنین برنامه مسیریاب نشان قادر است به راحتی مسافت و ترافیک مسیر و خیابان مد نظر را تخمین بزند که دیگر برنامه های مسیریاب دارای چنین ویژگی نمی باشند و البته همیشه بهترین مسیرها برای زودتر و سریعتر رسیدن کاربر پیشنهاد می کند.

برنامه اندروید مسیریابی نشان و برخی ویژگی های آن

  • داشتن نقشه فارسی آفلاین بدون اینترنت از سراسر ایران به همراه جزئیات کامل
  • دارای سیستم سخنگوی فارسی برای راهنمایی کامل و جذابتر
  • پیدا کردن ساده و بسیار آسان مکان هخای عمومی و دولتی از جمله رستوران، پمپ بنزین و اراده ها
  • مسیریابی با تحلیل و آنالیز مسیرها از لحاظ مسافت و ترافیک
  • دارای طرح‌ ترافیک برای مسیریافتن از طرح های داخلی
  • قادر به هشدار دادن هنگام رسیدن به دوربین های کنترل سرعت
  • توانایی محاسبه تخمین زدن تقریبی زمان تقریبی رسیدن به مقصد نسبت به مسافت رفته
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.