دانلود LastSecond 3.0.8 – برنامه لست سکند (تور لحظه آخری) اندروید

انتشار: 13 بهمن 1396
ورژن: 3.0.8
سیستم مورد نیاز: 4.1 به بالا
دانلود LastSecond 3.0.8 – برنامه لست سکند (تور لحظه آخری) اندروید

LastSecond لست سکند یک برنامه ایرانی برای گوشی های اندروید می باشد که شما می توانید از طریق آن تورهای جهانی به صورت خارجی و داخلی را مشاهده کنید و نسبت به نیاز خودتان وابستهخ به بودجه موجود تور مناسب و دلخواه را بیابید. تورهای که وجود دارد، کیفیت و از قیمت مناسبی بخوردار هستند که شما می توانید با خیال راحت یکی را انتخاب کنید و از آژانس ها معتبر بهره ببرید. این برنامه دارای بخش های دیگری نیز می باشد که هتل های ایران و جهانی را معرفی میکند و ب هصورت تفکیک به نقد و بررسی آن می پردازد که می توانید از این طریق با  جاذبه های گردشگری جهانی و داخلی نیز آشنا شوید و از امتیازت آن ها اطلاع داسته باشید. آیا شما هم به دنبال تور گردشگری مناسب هستید؟ با نصب این برنامه، به 470/000 نفری از خانواده لست سکند بپیوندید و از آخرین تورها و آفرها رایگان مطلع شوید!

برخی از ویژگی های برنامه لست سکند

  • امکان اطلاعات از تورهای رایگان و لحظه آخری
  • بهره گیری از شرکت و آزانس های معتبر برای بالا رفتن کیفیت تورها
  • وجود تورهای مختلف با قیمت های مناسب و متنوع برای انتخاب و پیدا کردن تور دلخواه
  • پیشنهاد تورهای عالی در فصل های مختلف و مناسب برای هر زمان
  • دارای پخش معرفی جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی به همراه هتل های ایرانی
  • تورهای داخلی و جهانی
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.