دانلود Setare Yek 1.6.7 – برنامه ستاره یک برای اندروید

انتشار: 19 آبان 1399
ورژن: 1.6.7
سیستم مورد نیاز: 4.4 به بالا
دانلود Setare Yek 1.6.7 – برنامه ستاره یک برای اندروید

ستاره یک اپلیکیشن کم حجم و کاربردی در زمینه امور مالی می باشد که طراحی شده برای سیستم عامل پرطرفدار اندرویدی می باشد. اپلیکیشن به روز رسانی شده که ستاره یک این بار کلیه خدمات خرید شارژ، خرید بسته و پرداخت قبوض برای مشترکین کلیه اپراتورهای همراه را فراهم نموده است و کاربران بدون هیچ مشکلی قادر خواهند بود از برنامه استفاده کنند. در واقع کاربران با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهند بود به خرید شارژ فوق العاده با تخفیف های عالی بخرند. همچنین می توانید بسته شارژ جوانان را با 100 پیامک رایگان درون شبکه ای همراه اول تهیه نمایید یا حتی هر زمان که شارژتان تمام شد، شارژ اضطراری دریافت نمایید.

شما می توانید با نصب برنامه ستاره یک و شارژ کردن کیف پول خود ؛ بدون نیاز به رمز دوم پویا با استفاده از کیف پول داخل اپ خریدتان را در سریعترین زمان ممکنه انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های برنامه اینه که شما با هر خرید و تراکنش در این اپلیکیشن شانس خودتان را برای شرکت در قرعه کشی های متنوع و جذاب بیشتر می کنید!!

آخرین ورژن و نسخه از برنامه با لینک مستقیم از ادامه مطلب قابل دریافت است که لازم به ذکر است به دلیل قرار گیری تو سرورهای ایرانی از ترافیک نیم بها برخوردار می باشد.

ویژگی ها و امکانات برنامه ستاره یک

  • با خرید شارژ فوق العاده، 20 تا 30 درصد بیشتر شارژ دریافت کنید
  • بسته شارژ جوانان را با 100 پیامک رایگان درون شبکه ای همراه اول تهیه کنید.
  • بدون نیاز به رمز دوم پویا با استفاده از کیف پول داخل اپ خریدتان را در سریعترین زمان ممکنه انجام دهید.
  • با خرید شارژ بانوان 30 درصد شارژ بیشتر دریافت کنید.
  • هر زمان که شارژتان تمام شد، شارژ اضطراری دریافت کنید.
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.