نصب رژیم کرفس اندروید – رژیم غذایی و لاغری

انتشار: 7 مهر 1398
ورژن: 1.10.3
سیستم مورد نیاز: 5.0 و به بالاتر
نصب رژیم کرفس اندروید – رژیم غذایی و لاغری

رژیم کرفس یکی از اپلبیکیشن های فارسی و ایرانی در راستا و جهت ارائه برنامه های لازم برای رسیدن به لاغری مد نطر در مدت نه زیاد بلند با رژیم های استاندارد است که می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید و بر روی موبایل خود نصب کنید. قبل از این نسخه اصلی برنامه کرفس را برای دانلود قرار داده ایم که اکنون نیز این نسخه دیگر با امکانات نسبتا مشابه ولی با حالت متفاوتی است که توضیح بیشتر نیز در پاگراف های دیگه در این مطلب قرار داده ایم.

بعد از دانلود و نصب نمودن برنامه شما می توانید با وارد کردن قد، وزن، سن و جنسیت که تا وزن ایده‌آل شما مشخص شود و سپس از بین سه هدف سخت، متوسط یا آسان در حهت هدف یک ماهه خود را انتخاب می نمایید. طبق این اطلاعات، رژیم غذایی یک ماهه اختصاصی شامل ۴ وعده صبحانه، ناهار، شام و میان وعدهاست که در مشخصیات دیگر این مورد متفاوت است. با پیشنهاد دادن ۴ گزینه برای هر وعده، راحتی کاربر در انتخاب غذای روز خود فراهم آمده‌است. در اپلیکیشن رژیم کرفس شما می توانید شاهد رژیم های غذایی با وعده غذایی های مختلف و گونان گون با تفاوت بسیار داشته باشید که از زدگی و … جلوگیری می کند.

برای مشاهده کردن دیگر امکانات برنامه می توانید آن را دانلود و نصب نمایید که همانطور در پاراگراف های قبلی اشاره شد با لینک مستقیم در ادامه مطلب با لینک پر سرعت قرار گرفته است.

ویژگی های اپلیکیشن رژیم کرفس

  • کم حجم با محیط کاربر پسند و آسان برای بهره وری
  • داشتن هزینه پایین با دریافت رژیم غذایی متناسب نسبت به مورد نیازهای بدن خود در راه رسیدن به زیبایی اندام
  • برخوردار بودن از موارد مختلف استاندار از هر لحاظ (برنامه، پیشنهادها و …)
  • فراهم سازی هماهنگی با کرفس در صورت اشافه نمودن موارد غذایی دیگر
  • کمک به کاربران برای رسیدن به لاغری و اندام متناسب خود نسبت به وزن در مدت نه زیاد بلند
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.