دانلود برنامه دیوار اندروید – اپلیکیشن خرید و فروش اجناس

انتشار: 5 اسفند 1402
ورژن: 11.10.6
سیستم مورد نیاز: 5.0 به بالاتر
نیاز به اینترنت: دارد
دانلود برنامه دیوار اندروید – اپلیکیشن خرید و فروش اجناس

دیوار نام اپلیکیشن عالی و کاربردی در جهت خرید و فروش انواع اجناس و با تنوع بسیار بالا از کلیه استان ها و شهرستان های ایران می باشد که قابل اجرا در سیستم عامل اندروید است و دارای میلیون ها کاربر از سراسر ایران می باشد. برنامه دیوار در زبان ساده نیازمندی های میلیون ها ایرانی هست که به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت کاملا رایگان آگهی های خود را اشتراک گذاری کرده و ثبت نمایند.

تمامی کاربران با جستجو کالای مورد نیاز در برنامه دیوار می توانند لیستی از کالاهای مربوطه را مشاهده کنند و نکته مهم اینکه در نهایت از طریق درج محصول خود می توانند فروش داشته باشید. ویژگی جذاب ایجاد فروشگاه دیوار شما را قادر می سازد تا بتوانید به آسانی محصولات کارکرده یا نو خود را جهت معرفی بهتر به مشتریان مدیریت نمایید.

لازم به توضیح است که برنامه دیوار دسته بندی کاملی از انواع وسایل زندگی روزمره دارد. به همین جهت قادر می باشید از خانه تا ماشین آینده خود پیدا کنید و البته جستجوی پشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کالای مد نظرتان را به صورت دقیق جستجو کنید. اگر کالاهایی دارید که می خواهید آن ها را بفروش بگذارید و جدیدش را بخرید، ما برای شما برنامه دیوار را جهت به فروش رساندن آن ها پیشنهاد می کنیم که می تواند در این راه بسیار موثر باشد. می توانید جدیدترین نسخه اپلیکیشن دیوار را با لینک مستقیم دریافت نمایید و با نصب آن شروع به کسب و کار خود کنید.

برنامه های مشابه ای در زمینه خرید و فروش کالاها مثل شیپور اندروید ارائه شده که می توانید برای دسترسی به کالاهای بیشتر از آنها نیز بهرمند بشوید.

قابلیت جست و جوی ملک و مکان اجاره ای

اگر دنبال خرید ملک هستید یا اجاره ملک یا جایی برای راه اندازی صنف دلخواهتان از دسته بندی املاک می توانید کمک بگیرید. امکان فیلتر کردن قیمت، متراژ و سایر موارد این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید سریع تر به ملک یا محیط اجاره ای با شرایطی که در فکر خود دارید دسترسی بیابید.

مراقب کلاه برداران حرفه ای در دیوار باشید

این روزها بدلیل افزایش بی سابقه کلاه برداری ها در سطح فضای مجازی لازم می دانیم به کاربران تذکر دهیم که برای معامله امن تر در محیط اپلیکیشن دیوار اگر برایتان مقدر است تا حد ممکن نکات زیر را رعایت نمایید:

  • به هیچ عنوان واریز وجه اینترنتی و کارت به کارت برای دریافت خرید خود از دیوار انجام ندهید.
  • معامله را کاملاً حضوری انجام داده و قبل از واریز از صحت و سلامت کالای دریافتی اطمینان حاصل نمایید.
  • به قیمت پایین تر از حد معمول وسایل فروشی مشکوک بوده و از خرید آنها اجتناب نمایید.
  • پرداخت بیعانه خارج از برنامه دیوار ممکن است کلاه برداری باشد پس این کار را انجام ندهید.
  • اگر کالایی که می فروشید برای پیشگیری از ایجاد خرابی در استفاده نامناسب مشتری و بهانه جویی الکی برای دریافت بخشی از مبلغ یا عودت حتماً از کارکرد کالا فیلم برداری کرده و یا کالا را تست نموده و در حضور مشتری به او تحویل دهید و تعهد عدم خرابی و امضاء بگیرید.

ویژگی های مهم اپلیکیشن دیوار

  • کم حجم و کاملا رایگان بدون هیچ هزینه ای
  • دارای بخش چت و گفت و گوی مشتری و فروشنده
  • فیلتر های مجزا برای هر دسته بندی کالا
  • اضافه شدن امکانات جدید در هر بروزرسانی
  • دارا بودن ویژگی های بسیار زیاد و کاربرپسند
  • امکان درج آگهی بصورت کاملاً رایگان
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.