دانلود بازی کارت لند برای اندروید 0.427 – بازی آنلاین جام جهانی کارت بند

انتشار: 17 فروردین 1398
ورژن: 0.427
دانلود بازی کارت لند برای اندروید 0.427 – بازی آنلاین جام جهانی کارت بند

کارت لند یک یه بازی اندرویدی آنلاین ده شصتی عالی با حجم کم و سبک بر گرفته شده از چاشنی نوستالژی بازی ها می باشد که کارت لند جام جهانی را فوتبالی را با قهرمانان فوتبالی و غیر فوتبالی نیز در آن حضور دارند و خود ار می توانید چالش بکشید. این بازی از گمی پلی برخوردار میباشد که اشاره ای کاملی به بازی های خاطره انگیز که در دروران کودکی ممکن است ، اکثرتون امتحان کردید، دارد. اره! همون کارت بازی هایی که روشون عکس های فوتبالیست ها بود و چالش مهیج را بین دوستان به پار می کردید. در بازی کارت لند نیز بسیاری از شخصیت های بزرگ فوتبالی امروزه وجود دارند و از کشورهای فوتبالی مانند برزیل که می تواند چالشو جذابیت را هیجانی تر کند!

بهترین قسمت هیجان بازی ، آنلاین بودن آن است که باز بازیکنان دیگر شما را وارد یک صحنه کارت بازی عالی می کند و می توانید مهارت های بچگی خود را که در کارت بازی ها داشتید به رخ دیگران بکشید! همانطور که در پاراگراف قبلی نیزاشاره شد ، بازی کارت لند از حجم کم برخوردار بوده و دارای سیستم بازی آنلاین و نیاز به اتصال اینترنت است که به نوعی از ویژگی های بازی محسوب می شود. جدیدترین نسخه این بازی جذاب و خاطره انگیز را می توانید با یک کلیک ساده ، به صورت آسان از ادامه مطلب دانلود کنید و از بازی لذت ببرید!

ویژگی های بازی کارت لند

– کم حجم و رایگان برای بازی

– وجود کارت های بازیکنان مختلف و بسیار محبوب با قهرمانان کارتوتی

– باز کردن کارت و موارد بیشتر

– بازی آنلاین با رقابت عالی

– داشتن کارت ها در دست های غیر از فوتبالی از جمله: جنگی، بازیگرها و …

– با حالت های مدرن از بازی کارت

– وجود آیتم های جذاب

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.