دانلود بازی ایرانی پاسور حکم آنلاین برای اندروید – نسخه جدید 8.6.1

انتشار: 10 اردیبهشت 1399
ورژن: 8.6.1
سیستم مورد نیاز: 2.1 به بالا
دانلود بازی ایرانی پاسور حکم آنلاین برای اندروید – نسخه جدید 8.6.1

حکم آنلاین بازی سرگرم کننده و آنلاین برای گوشی و تبلت های اندروید است که توسط استودیو بازی سازی ایرانی Online Games طراحی و تولید شده که در زمینه ساخت بازی های آنلاین فعالیت می کند. حکم آنلاین یک بازی پاسور است که در آن هزاران بازیکن ایرانی با یک دیگر به صورت آنلاین در زمان واقعی رقابت می کنند. شما نیز می توانید به جزو بازیکنان بازی بپیوندید و رقابت خود را با بازیکنان دیگر شروع نمایید و خود را در چالش بازی حکم قرار دهید که در آن می توانید دوستان بسیاری را پیدا کنید و حتی امکان چت نیز با رقبا وجود دارد! همچنین شمامی توانی مسابقات دوره ای راه اندازی کنید و با دیگر بازیکنان اعضا به صورت کامل حکم را اجرا کنید.

در بازی حکم آنلاین می توانید پروفایل خود را ویرایش و تصویر دلخواه را برای خود انتخاب نمایید و حتی لیست آنلاین اعضا را مشاهده و دعوت به رقابت کنید. تعیین قوانین یکی ویژگی های بازی است که امکان تعیین موار بسیار را در بازی فراهم می سازد که برخی از آن ها عبارتند از زمان هر نوبت، رعایت نوبت، امکان چت و بسیاری دیگر که جذابیت و هیجان بازی را افزایش داده است.

ویژگی های بازی حکم آنلاین

  • کم حجم و رایگان برای بازی
  • امکان دعوت دیگران بازیکنان به اتلاق های مختلف
  • امکان تعیین قوانین  مختلف برای رقابت از جمله تعداد دست، رعایت نوبت، امکان چت کردن و …
  • امکان اضافه کردن بازیکنان دیگر به لیست دوستان خود برای رقابت
  • امکان مشاهده کردن لیست اتاق های دوستان و لیست اعضای آنلاین
  • امکان ارسال پیام برای دوستان و دیگر بازیکنان به صورت آفلاین
  • رگزاری مسابقات دوره ای و جذاب برای نمایش مهارت های خود
  • داشتن اتاق گفتگوی عمومی به همراه چت صوتی با دوستان
  • امکان چت مکردن به ضورت دو نفره و خصوصی با دیگران
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.