دانلود بازی ایرانی و اکشن جنگ زرهی برای اندروید – نسخه جدید 1.22

انتشار: 17 خرداد 1396
ورژن: 1.22
دانلود بازی ایرانی و اکشن جنگ زرهی برای اندروید – نسخه جدید 1.22

جنگ زرهی بازی زیبا و عالی در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی بازی سازی ایرانی پلاس ناین به صورت رایگان برای گوشی و تبلت های اندروید عرضه شده است. داستان و جریان بازی برگر می گردد به سال های جنگ دفاع مقدس (ایران و عراق) که در بازی دشمنان به خود ایران نفوذ کرده اند که بر سرعت در حال پیشروی هستند که شما به عنوان یک فرمانده، کنترل یکی ار گروه های تیپ زرهی قدرتمند ایران را بر عهده دارید که باید وارد نبر خونین شوید و دشمنان را نابود کنید. وجود اردوگاه و پایگاه های مختلف که در آن ها به جنگیدن می پردازید و همچنین تجهیزات و سلاح های پیشرفته و عالی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها دشمنان را در سریعترین زمان از پا درآورید!

جنگ زرهی یک بازی عالی در سبک بازی های اول شخص می باشد که نسبت به ایرانی بودنش دارای گرافیک سه بعدی خیره کننده است که جذابیت و هیجان را چندان برابر کرده است! این بازی زیبا دارای بیش از 140 مرحله فوق العاده در حالت مبارزه و جنگی است که شامل: ماموریت‌های اصلی، مقاومت، اردوگاه و … است و همچنین رقابت های هیجان انگیز بین دیگر بازیکنان در جنگ زرهی وجود دارد.

برخی از ویژگی های بازی جنگ زرهی

  • کم حجم نسب به امکانات بازی
  • اکشن و اول شخص بودن بازی
  • طراحی شده با گرافیک سه بعدی و خیره کننده!
  • امکان رقابت با دیگر بازیکنان در بازی به صورت هیجا انگیز!
  • وجود سلاح و تجهیزات مختلف و پیشرفته جنگی جهت نابود کردن دشمنان
  • وجود بیش از 140 مرحله مختلف و تمام جنگی
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.