دانلود بازی فکری جدولانه کلاسیک برای اندروید 2.6.0 – جدول شرح در متن!

انتشار: 22 فروردین 1397
ورژن: 2.9.4
دانلود بازی فکری جدولانه کلاسیک برای اندروید 2.6.0 – جدول شرح در متن!

جدولانه یکی از بازی های فکری و بسیار پرطرفدار ایرانی برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد که در نسخه های مختلف در وبسایت برای دانلود قرار گرفته است که می توانید با یک جستجو کوچک به همه آن ها دسترسی داشته باشید. در این مطالب قصد قرار دادن نسخه کلاسیک بازی را داریم که با نام جدولانه کلاسیک توسعه یافته است و دارای تفاوتی های عالی نسبت به بازی جدولانه اصلی می باشد. یکی از ویژگی های این بازی داشتن 1000 جدول متنوع و عالی برای حل کردن می باشد که می توانید با حلیات خود را سرگرم کنید. همانند نسخه های اصلی و قبلی جدولانه در بازی شما نیازی نیست که چیزی را تایپ کنید و از طریق جا به جا کردن خانه ها به بازی بپردازید.

در کل بازی طراحی شده با محیط ساده و عالی است که برای بازی سریع نیاز به مهارت ذهنی بالایی دارد که در آن شما شاهد سطح بازی چالش انگیز با نحوه بازی ساده خواهید بود. بازی جدولانه کلاسیک با هزار مرحله و جدولی که در اختیار شما قرار می دهد به نوعی ساعت ها سرگرمی مفید را به ارمغان می آورد که می تواند با عث افزایش برخی از توانایی های ذهنی شود. در نظر داشته باشید که حل کردن جدول باعث چالش مغزی و بالا رفتن قدرت فکری از بسیاری لحاظ های مختلف می شود که در نتیجه هوش و حافظه افزایش می یابد!

ویژگی های بازی جدولانه کلاسیک

  • کم حجم با محیط ساده و سرگرم کننده
  • نحوه بازی ساده اما بسیار چالش انگیز
  • نیاز به مهارت ذهنی بالا برای حل سریع
  • بیش از 1000 جدول متنوع برای حل کردن تا ساعت ها!
  • سرگرمی بسیار بالا بدون نیاز به تایپ کردن
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.