نصب آمیرزا جدید – انجام چالش های جذاب کلمه یابی

انتشار: 21 آذر 1400
ورژن: 7.9
سیستم مورد نیاز: 4.1 به بالا
نصب آمیرزا جدید – انجام چالش های جذاب کلمه یابی

حتما شما هم با بازی ایرانی باقلوا آشنایی دارید یا نامش را شنیده اید؟ آمیرزا یک بازی عالی ایرانی و سرگرم کننده مشابه بازی باقلوا برای گوشی های اندروید می باشد که بازی جدیدی و فکری از سوی سازندگان بازی محبوب باقلوا (نردبان اندیشه فردا) است که در این مطلب قصد قرار دادن این بازی را برای دانلود داریم. با این بازی زیبا شما وارد دنیایی پر از سرگرمی و لذت می شوید که در آن باید خود را به چالش های فکری جذاب بزنید و کلمات جا افتاده یا یافتنی را پیدا کنید! در بازی آمیرزا شما شاهد شخصیت های بسیاری خواهید بود که همه ان ها جذاب و با مزه هستند و شما را به اوج سرگرمی بازی راهی می کنند.

در حال حاضر بازی دارای بیش از 500 مرحله جذاب و سرگرم کننده می باشد که در آپدیت های جدید بازی مراحل دیگر نیز اضافه خواهد شد که شما باید یکی یکی با چالش های فکری خود آن ها را تکمیل نمایید! بازی آمیرزا بخاطر چالش کشیدن فکری کاربران در افزایش هوش و حافظه بسیار موثر است که شما می توانید با سافتن بیش از هزاران کلمات با چالش مغزی خود، هوش، حافظه و دانش کلماتی خود را ارتقاء دهید! آخرین و جدیدترین ورژن بازی آمیرزا را همین الان می توانید از سایت میلاد دانلود دریافت نمایید و از بازی کردن لذت ببرید.

بازی اندروید آمیرزا Amirza و برخی ویژگی های آن

  • بازی کم حجم و زیبا
  • صحنه و انیمیشن های بامزه و جذاب
  • داشتن بیش از 500 مرحله جذاب و مختلف
  • گرافیک با کیفیت و تماشایی نسبت به حجم
  • نواخت مدام موسیقی سنتی و اصیل ایرانی در هنگام بازی
  • هر مرحله با محیط های فوق العاده چشم نواز و بومی
  • توانایی افزایش میزان هوش و حافظه با چالش های فکری
  • امکان ارتقاء دادن سطح خود در دانش کلمات
  • وجود بیش از هزاران کلمه مختلف و متنوع
  • بیش از صدها ساعت بازی و سرگرمی
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.