دانلود Maxim 3.4.4s – اپلیکیشن ماکسیم : سفارشی و درخواست خودرو اندروید

انتشار: 13 مرداد 1397
ورژن: 3.4.4s
دانلود Maxim 3.4.4s – اپلیکیشن ماکسیم : سفارشی و درخواست خودرو اندروید

ماکسیم یک سرویس عالی برای کاربران اندروید می باشد که می توانند از طریق استفاده آن و نصب نمودن اپلیکیشن در گوشی خود، هر موقع که نیاز داشتند درخواست خودرو دهند تا به راحتی به مقصد برسند. با نصب ماکسیبم در موبایل خود شما می توانید وارد آن شوید و مبداء و مقصد معلوم نمایید تا از طریق آن سفارشی خودرو دهید که از لحاظ های دیگر نیز می توانید قابلیت سفارشی کردن را در دسترس داشته باشید تا از سفر کوتاه یا بلند خود لذت ببرید. همچنین این سرویس به شما این امکان را می دهد از طریق مکان یاب هوشمند استفاده کنید و مکان مورد نظر خود را مشخص نمایید و همچنین از این رو این قابلیت برای شما فراهم می شود که بتوانید فرد (کودک) یا چمدان و حتی حیونانات خانگی که در سفر همراه شما خواهند بود را مشخص کنید.

امکانی دیگر از جمله انتخاب فرد مورد در خودرو، تعیین و اشتراک گذاری مقصد با اعضای خانواده جهت راحت شدن خیال شان در برنامه ماکسیم موجود می باشند. نرخ خدمات یا همان هزینه سفرها از طریق کارت های بانکی یا به صورت نقدی می توانید پرداخت کنید. لازک به ذکر است که اپلیکیشن یا به طور کلی سرویس ماکسیم در خارج از کشور، یعنی در کشورهای مانند روسیه، آذربایجان، اندونزی، ایتالیا، اوکراین، گرجستان، بلاروس و … فعالیت دارد که به نوعی باعث تعجب کاربر می شود! البته لازم به ذکر است که در شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز، تهران، اصفهان، یزد، زاهدان، شیراز، قم، مشهد و … نیز فعالیت دارد. ماکسیم مورد استفاده بیش از 200 هزار ایرانی است که این روند ادامه دارد و رفته رفته نیز به عضو و استفاده کنندگانش اضافه می شود.

ویژگی های برنامه ماکسیم Maxim

– سفارشی آسان خودرو با قابلیت سفارشی و دلخواه

– امکان مشخصی کردن حیوانات خانگی همراه یا چمدان و حتی کودک

– داشتن فعالیت در دیگر کشورها برای دستری کاربران خارح از کشور

– پشتیبانی از شهرهای ایرانی تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و …

– امکان به اشتراک گذاری مکان سفر در عین سفر

– پرداخت آسان هزینه سفر از طریق کارت بانک یا نقد

– برخوردار بودن از نقشه مکان یاب هوشمند

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.