دانلود Bama 2.0.1 – اپلیکیشن باما خرید و فروش خودرو اندروید

انتشار: 10 خرداد 1396
ورژن: 2.0.1
سیستم مورد نیاز: 4.0 به بالا
دانلود Bama 2.0.1 – اپلیکیشن باما خرید و فروش خودرو اندروید

Bama یک برنامه ایرانی و فارسی جهت خرید و فروش آسان و ساده خودرو می باشد که توسط سایت برنامه نویسان ایرانی طراحی و برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شده است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا ماشین دلخواه خود را بین میلیون ها ماشین مختلف که توسط کاربران دیگر به فروش گذاشته شده، جستجو و پیدا کنید! همچنین اگر خودرو خودتان را می خواهید به صورت سریع در کم ترین زمان به فروش رسانید، می توانید از طریق برنامه با استفاده ار بخش آگهی ماشین خود را با مشخصات جزئی در آنجا ثبت کنید که در دید میلیون ها کاربر ایرانی قرار می گیرد! البته در نظر داشته باشید که برنامه باما این امکان را می دهد تا موتور سیکلت خود را بفروش بگذارید یا بخرید و همچنین اگر صاحب نمایشگاه موتور سیکلت یا ماشین هستید؟ می توانید نمایشگاه خود را ثبت کنید تا بتوانید خودروها را در سریعترین زمان بفروش برسانید!

اپلیکیشن به شما امکان جستجوی پیشرفته به همراه فیلترگذاری می دهد که با استفاده از این روش به راحتی ماشین و موتور دلخواه خود را سریعتر از آنچه که فکر کنید پیدا نمایید. برنامه باما یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش خودرو در ایران به حساب می آید و طرفداران بسیار زیادی دارد که دارند از برنامه بهره می برند و شما نیز می توانید با آن ها بپیوندید!

برخی از ویژگی های اپلیکیشن باما

  • کم حجم و رایگان برای استفاده
  • امکان ثبت نمایشگاه موتوز سیکلت و خورد جهت فروش رسانی سریع!
  • امکان تبلیغ و ثبت آگهی خودرو به صورت رایگان
  • قابلیت جستجوی پیشرفته خودرو مد نظرتون
  • وجود هزاران خودرو مختلف با قیمت های گوناگون
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.