اپلیکیشن استادکار اندروید – خدمات حرفه ای برای خانه شما

انتشار: 23 اسفند 1396
ورژن: 1.4.7
سیستم مورد نیاز: 4.1 به بالا
اپلیکیشن استادکار اندروید – خدمات حرفه ای برای خانه شما

استادکار یک برنامه بسیار کاربردی و مفید جهت یافتن هر استاد کاری برای خدمات خانه شما می باشد که توسط برنامه نویسان و طراحان ایرانی ساخته و برای گوشی های اندروید تولید شده است. در کل می توان گفت که استادکار یک جا برای یافتن و پیدا کردن بهترین متخصصان برای کارهای مختلف خانه در زمینه های متفاوت می باشد که علاوه بر داشتن قیمت مناسب دارای کیفیت متناسب کاری است. شاید قبل از این بای پیدا کردن و یافتن استاد درستکار باید ساعت وقت می گذاشتید، ولی هم اکنون می توانید با نصب اپلیکشن استادکار به راحتی و آسانی آب خوردن تنها با چند کلیلک متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کار خود را سریعتر از آنچه که فکر می کنید راه اندازی کنید.

همچنین در برنامه شما می توانید انواع متخصان برای کارهای متفاوت و مختلف را بیابید که برخی از ان ها عباتند از انواع خدمات برقی، لوله کشی، تعمیرات لوازم مختلف منزل، خدمات کاواش و نظافت و … که هر کدام دارای متخصان بسیاری هستند. آخرین و جدیدترین ورژن برنامه را می توانید هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب به صورت رایگان تنها با یک کلیک دریافت نمایید و با نصب ان در گوشی هوشمند همراه خود هر وقت که خواستی به سفارش متخصصان کاری بپردازید!

ویژگی های برنامه استادکار

  • سفارش آسان تنها با چند کلیک ساده
  • وجود متخصصانی با توانایی و استاندارهای بالا
  • متخصصان برای اکثر زمینه های مختلف خدمات خانگی
  • امکان درخواست استادکار برای خدمات برقی، لوله کشی، تعمیرات لوازم مختلف منزل و …
  • امکان مشاهده کردن قیمت و امتیازات متخصصان برای انتخاب
  • وجود قیمت های مختلف و متفاوت متناسب با حرفه ی کاری
مطالب مرتبط
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.