دانلود فالوئر بگیر اینستاگرام اندروید 5.4.1 – افزایش واقعی فالوئر توسط کاربران ایرانی

انتشار: 7 اردیبهشت 1397
ورژن: 5.4.1
دانلود فالوئر بگیر اینستاگرام اندروید 5.4.1 – افزایش واقعی فالوئر توسط کاربران ایرانی

اگر شما هم جزو کاربران اینستاگرام هستید، پس می دانید که داشتن فالوئر کم در اینستاگرام باعث می شود عکس های شما کم لایک بخوره! اگر شما دارای فالوئر کمی دارید و از این بابت ناراحت هستید؟ راه های زیادی برای بالا بردن فالوئرها وجود دارد که یکی از روش های واقعی افزایش فالوئر در اینستاگرام استفاده کردن از برنامه افزایش فالو کنندگان در اندروید می باشد که بسیار جوابگو نیز است. فالوئر بگیر اینستاگرام یک برنامه ایرانی و پرطرفدار در بین کاربران ایرانی اینستاگران برای گوشی های اندروید می باشد که می توانی با استفاده از این برنامه به راحتی و آسانی دوستداران خود را در اینستاگرام افزایش بدید، آن هم به صورت واقعی با فالو کنندگان کاملا ایرانی!

نحوه کار این برنامه به سادگی است که در آن شما اطلاعات پروفایل کاربران دیگر اینستاگرام را مشاهده می کنید که می توانید با فالو کردن آن ها سکه بدست آورید و با استفاده از سکه های جمع آوری شده پروفایل اینستاگرام خود را در دید نمایش بگذارید تا به راحتی فالو بگیرید! جدیدترین و آخرین ورژن برنامه فالوئر بگیر اینستاگرام در این مطلب برای دانلود قرار گرفته که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب از لینک مستقیم برنامه را دریافت نمایید.

ویژگی های فالوئر بگیر اینستاگرام

– بسیار کم حجم

– محیط جذاب

– گرفتن آسان سکه بیشتر با فالو کردن دیگران

– به نمایش گذاشتن پروفایل اینستاگرام خود

– فالوئر کاملا واقعی با کاربران ایرانی

– امکان دریافت نظرات و بازخوردها در برنامه

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.