برنامه فارسی عضو در عضو تلگرام‎ اندروید – ممبر گیر

انتشار: 9 مرداد 1399
ورژن: 4.0.5
سیستم مورد نیاز: 2.3 به بالا
برنامه فارسی عضو در عضو تلگرام‎ اندروید – ممبر گیر

عضو در عضو تلگرام‎ یکی از بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن ها در جهت ممبر یا همان عشو عضو گیری در تلگرام می باشد که یک برنامه فارسی و قابل استفاده در سیستم عامل محبوب اندروید است. شما نیز اگر دارای کانال تگلرامی در زمینه های مختلف هستید و می خواهید ممبر خود را افزایش دهید و با عث رونق گرفتن کسب و کار خود بشید ، یکی از بهترین راه در ابتدای کار استفاده از برنامه های افزایش کاربر کانال می باشد. عضو در عضو تلگرام یکی از بهترین ها در این زمینه است.

با یک نصب ساده و آسان می توانید به راحتی ا معرفی کانال تلگرام خود در برنامه ، بدون عملیات پیچیده برایش کاربر بگیرید تا اعتبار کانالتان را افزایش دهید. البته همانطور خودتان نیز می دانید ، برای استفاده از برنامه باید سکه داشته باشید تا بتوانید از آن طریق عضو گیری را در کانال خود شروع نمایید. برای داشتن سکه دو راه وجود دارد که یکی از آن ها کسب سکه رایگان از طریق سیستم برنامه با شیوه متفاوت است و دیگری کسب سکه با خرید پول می باشد که می توانید هر دو راه امتحان نمایید. آخرین و جدیدترین ورژن اپلیکیشن عضو در عضو تلگرام را با لینک مستقیم از ادامه مطلب دریافت نمایید و به راحتی آن را نصب و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی های برنامه عضو در عضو تلگرام‎

  • دريافت سكه براحتی با عضو شدن در دیگر کانال های تلگرامی
  • دریافت عضو ایرانی واقعی با کاربران تلگرام 100 درصدی
  • دریافت ویو برای پست های تلگرامی
  • امكان و قابلیت دريافت بازخوردها و نظرات شما به طور مستقيم و درون برنامه ای
  • امکان دادن شفارش و پیگیری سفارشات
  • امکان جوین و دریافت سکه خودکاربه صورت رایگان از طریق خود برنامه
  • کم حجم و رایگان برای استفاده
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.