دانلود برنامه درمانه برای گوشی اندروید – تشخیص بیماری با هوش مصنوعی

انتشار: 8 مهر 1396
ورژن: 1.3.03
سیستم مورد نیاز: 4.1 به بالا
دانلود برنامه درمانه برای گوشی اندروید – تشخیص بیماری با هوش مصنوعی

درمانه یک اپلیکیشن ایرانی و عالی جهت تشخیص و درمان بیماری ها در می باشد که برای گوشی های اندروید طراحی شده است. شما با نصب این برنامه می توانید یک دکتر مجازی را در جیب خود داشته باشید و هر وقت که خواستید از آن استفاده کنید. نحوه استفاده از برنامه ساده و آسان است که شما می توانید با وارد کردن علائم و مشخصات بیماری تان، بیماری شناسایی می شود و درمان های لازم را برای شما می دهد. در نظر داشته باشید که تشخیص بیماری ها براساس میلیون ها نتیجه پزشکی اثبات شده بررسی می شود  که نتیجه ها مورد تایید پزشکان زیادی قرار گرفته است که می تواند خیال شما را از اشتباه در تشخیص بیماری راحت کند. همچنین برنامه توانایی تشخیص و درمان اکثر بیماری های مختلف را دارد که می تواند یک دکتر مجازی عالی در اندروید باشد!

برنامه درمانه دارای بخش مفید و بسیاری کاربردی مطالعه پزشکی م باشد که می تواند اطلاعات شما را در مورد بیماری ها و راه های درمان آن ها افزایش دهد که این به آگاهی شما در زمنیه پزشکی بسیار کمک می کند. البته در نظر داشته باشید که هوش مصنوعی جایگزین دکتر نیست و برای درمان و مراقبت های ویژه به دکتر مراجعه نمایید! جدیدترین و آخرین ورژن برنامه درمانه در سایت قرار گرفته که می توانید با لینک مستقیم از ادامه مطلب دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های برنامه درمانه

  • کم حجم و بسیار کاربردی
  • بهره گیری از هوش مصنوعی
  • تشخیص و درمان اکثر بیماری ها
  • دارای بخش های مختلف . مفید مانند: مطالعه پزشکی
  • درمان های دقیق با مورد تایید میلیون ها پزشک
  • اطلاعات بسیار در مورد بیماری ها و درمان آن ها
  • تشخیص سریع و عالی بیماری ها
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.