دانلود برنامه بانی مد برای اندروید 1.2.0 – مرکز خرید آنلاین پوشاک روز

انتشار: 22 دی 1399
ورژن: 1.2.0
سیستم مورد نیاز: 5.0 به بالا
دانلود برنامه بانی مد برای اندروید 1.2.0 – مرکز خرید آنلاین پوشاک روز

بانی مد یک سیستم خرید لباس به طور اینترنتی می باشد که همانطور از نامش پیداست محیط عالی برای کسانی است که می خواهند پوشاک و لباس های مد روز را تهیه کنند. شما می توانید با دانلود اپلیکیشن بانی مد از ادامه مطلب با لینک مستقیم؛ به دنیایی از پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری ، عطر و ادکلن و لوازم تحریر دسترسی داشته باشید. شما می توانید شاهد انواع تخفیف های مختلف فصلی در این برنامه باشید که می تواند به شما کمک کند تا یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

شما در بانی مد می توانید لباس ها با کیفیت های بالا را با قیمت مناسب و ارزان خرید کنید. امکان برگشت کالای خریداری شده وجود دارد که در صورت نارضایتی و دیگر موارد پیش آمده می توانید خرید خودرا بگردانید و این مورد یکی از ویژگی های اعتمادی بانی مد است. همچنین شما می توانید از طریق جستجوی آسان و سریع با دسترسی به آرشیو راحت لباس ها ، در واقع خرید آسان و عالی را تجربه کنید. وجود برندهای ایرانی می توانید برای کاربرانی که دوستدار این هستند از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند، می تواند مکان عالی برای خرید باشد. البته برندهای خارجی نیز وجود دارند تا یک فروشگاه لباس کامل را به نوعی فراهم سازد.

اپلیکیشن بانی مد از ارسال کالا سریع و ضمانت آن برخوردار است که میتوایند برای کاربران یک محیط مناسب برای خرید لباس باشد. آخرین ورژن برنامه از لینک موجود در ادامه مطلب قابل دریافت است.

برخی ویژگی های بانی مد

  • وجود آرشیو لباس ها برای دسترسی آسان به پوشاک مد نظر
  • دارا بودن جستجوی سریع جهت ضرف جویی در زمان خرید و سریعتر رسیدن به خرید مد نظر خود
  • وجود محصولات مختلف از برندهای با کیفیت ایرانی تا خارجی
  • ارسال سریع کالا و ضمانت سلامت و کیفیت آن
  • وجود تخفیفات فصلی و جشنواره ای مختلف
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.