دانلود برنامه آساتریدر – کارگزاری آگاه برای اندروید AsaTrader 3.5.6.9

انتشار: 26 اردیبهشت 1399
ورژن: 3.5.6.9
دانلود برنامه آساتریدر – کارگزاری آگاه برای اندروید AsaTrader 3.5.6.9

آساتریدر کارگزاری آگاه یکی از اپلیکیشنی از سوی کارگزاری معروف آگاه جهت مدریت پنل بورسی می باشد که می تواند مفید و کاربردی برای کاربران بورس واقع شود. این برنامه قابل نصب بر روی موبایل های اندرویدی است و محیط متناسب با موبایل را جهت استفاده راحت از پنل کارگزاری آگاه به وجود می آورد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که بازار بورس را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده‌اید که همانطور خودتان می دانید اولین گام برای فعالیت در این بازار دریافت کد بورسی و کد معاملاتی است که طی انجام مراحلی شما قادر خواهید بود ، عضو بازار بورس شوید. در اپلیکیشن آساتریدر علاوه بر اینکه می‌توانید کد بورسی و کد معاملاتی دریافت نمایید و معاملات خود را در بازار انجام دهید و همچنین به طور کلی بازار را هر روز بدون نیاز به دیگر سایت های مرجع رصد نمایید.

در کل می توان به این مورد اشاره نمود که اگر شما نیز عضو بازار سهام بورس و از پنل کار گزاری آگاه جهت خرید و فروش سهام ها استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندید. آخرین و جدیدترین نسخه از برنامه آساتریدر کارگزاری آگاه با لینک مستقیم در ادامه مطلب با ترافیک بارگزاری نیم بها است و شما می توانید با یک کلیک برنامه را دانلود نمایید.

ویژگی های برنامه آساتریدر – کارگزاری آگاه

  • قابلیت نمایش کلیه نمادهای بازار سرمایه در فیلترهای پرکاربرد سایت TSE
  • دسترسی به نمودار تکنیکال کلیه نمادهای بورسی و فرابورسی
  • نمایش گردش حساب در پنل
  • امکان تعریف چند کاربر در یک اپلیکیشن موبایل
  • مشاهده میزان سود و زیان به تفکیک هر سهم و دیگر موارد مشابه
  • قابلیت ثبت سفارش سریع با زمان کوتاه
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.