دانلود بازی ایرانی کلماتیک (ماجراجویی با کلمه) اندروید – نسخه جدید 3.1.15

انتشار: 30 مرداد 1398
ورژن: 3.1.15
دانلود بازی ایرانی کلماتیک (ماجراجویی با کلمه) اندروید – نسخه جدید 3.1.15

Kalamatic – Adventure with Words کلماتیک یک بازی سرگرم کننده با جذابیت بالا برای سیستم عامل اندروید می باشد که طراحی شده توسط استودیو بازی سازی ایرانی اردیبهشت توسعه بافته است که دارای طراحی زیبا و با کیفیت نیز می باشد. جذابیت هر بازی باعث افزایش سرگرمی بیشتر می شود که در این بازی عالی شما شاهد بسیاری امکانات و ویژگی های خواهید بود که هرکدام از آن ها باعث بالا رفتن جذابیت بازی شده است. نحوه بازی به شکلی است که شما باید در مرحله از گیم پلی به وصل کردن کلمات مرتب به صورت صحیح بپردازید تا تکمیلش کنید. البته حدس کلمه در هر مرحله اولیت اول را دارد تا بتوانید باحدس های درست زودتر و سریعتر به جواب برسید.

لازم به ذکر است که در عین حل کردن و تکیل مرحله به داستان مادر بزرگ خواهید پرداخت که دارای داستانی طولانی و جذاب می باشد و یک تجربه عالی از بازی های پازل و فکری را به ارمغان می آورد. همچنین امکان رقابت با دیگر بازیکنان از طریق ثبت در تلگرام، وجود دارد که می تواند هیجان بازی را افزایش دهد و باعث مشخص شدن بهترین بازیکن شود! بازی Kalamatic کلماتیک دارای گیم پلی جذاب با طراحی ساده و بسیار جذاب است که می تواند در آن شاهد چندین مرحله جذاب و عالی با گرافیک بسیار جذاب و هیجانی باشید! همینک آخرین و جدیدترین نسخه از بازی جهت دانلود در ادامه مطلب قرار گرته و می توانید با دانلود و نصب آن در گوشی خود، ساعت ها سرگرمی را عال را به ارمغان آورید!

ویژگی های بازی Kalamatic – Adventure with Words

– دارای داستان بازی جذاب از مادربزرگ

– طراحی شده با نحوه بازی جذاب از گیم پلی ساده

– تکمل آسان هر مرحله با حدس کمله درست و وصل کردن آن ها

– دارای کلمات مخفی در مرحله ها جهت پیدا کردن و پاداش

– دعوات کردن دوستان به چالش از طریق اشتراک گذاری

– گرافیک جذاب و شاد برای جذاب و سرگرمی بیشتر

– گرفتن جایزه و پاداش با دعوت هر بازیکن

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.