دانلود Mahrokh 1.1.51 – بازی ایرانی و فکری ماهرخ برای اندروید – نسخه جدید

انتشار: 8 تیر 1397
ورژن: 1.1.51
دانلود Mahrokh 1.1.51 – بازی ایرانی و فکری ماهرخ برای اندروید – نسخه جدید

ماهرخ یکی دیگر از بازی های جدید و رایگان در سبک کلمات و دانستی ها می باشد که در کل یک بازی فکری عالی برای سیستم عامل اندروید با داستانی جذاب است. در ماهرخ شما از طریق بازی به دنبال کردن قصه زیبا و جذاب ماهرخ خواهید پرداخت که با گذر از مراحل تکه ای از قصه را کامل خواهید کرد. داستان بازی مربوط می شود به فردی به نام بردیا که بعد از مسابقه گذاشتن حاکم قصد دارد در مسابقات پیروز شود و با کسب مقام اولی، خود را به عنوان داماد و وزیر سلطان معرفی کند که شما می توانید با کسب امتیاز و گر از مراحل به او کمک کنید تا بتواند به هدفش برسد. در این بازی سرگرم کننده و جذاب بیش از 8 هزار کلمه منتظر شما هستند تا بتوانید آن ها را حدس صحیح بزنید.

با به چالش کسیدن مغز و قدرت فکری خود برای حل نمون و تکمیل کردن مراحل موجود در بازی، باعث افزایش هوش و بهبود حافظه شما می شود که می توان به راحتی گفت یک بازی مفید و آموزنده نیز به حساب می آید. در کل بازی دارای 1470 مرحله است که به زودی نیز به تعداد این مراحل افزوده خواهد شد، ولی حل کردن همین مراحل کار آسانی نخواهد بود و شما باید از چالش های ذهنی بالایی برخوردار باشید تا بتوانید به حل این مراحل بپردازید. بازی ماهرخ امکان بازی کردن آنلاین را فراهم کرده است که به شما این امکان را می دهد تا در یک بازی فکری و حدس زنی کلمات به صورت آنلاین به رقابت با دیگر کاربران بازی بپردازید و با دیگر بازیکنان هوش خود را محک بزنید!

وجود بخش چالش های روزانه آفلاین و بخش کلمات اضافی نیز، در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید، اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

ویژگی های بازی ماهرخ

– داشتن بخش کلمات اضافی

– دارای لیگ آنلاین هفتگی با امکان رقابت با دیگر بازیکنان از بازی

– بیش از 1470 مرحله جذاب و چالش برانگیز

– بیش از 8000 کلمه موجود در لغت نامه جهت حدس

– دارای رتبه بندی در جدول برترین های بازی

– امکان بازی کردن به صورت آفلاین و آنلاین

– دارای آیتم های راهنمایی جذاب

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.