دانلود Sport Car 2 1.01.75 – بازی ایرانی ماشین اسپرت 2 : پارکینگ برای اندروید

انتشار: 15 مهر 1398
ورژن: 1.01.75
دانلود Sport Car 2 1.01.75 – بازی ایرانی ماشین اسپرت 2 : پارکینگ برای اندروید

Sport Car 2 : Parking ماشین اسپرت 2 : پارکینگ بازی نسبتا جدید و عالی برای موبایل های اندروید از سوی طراحان AngryKids Developer Team می باشد. قبل از این نسخه یک این بازی را در وبسایت میلاد دانلود قرار گرفته است که با نام ماشین سواری ماشین اسپرت : رانندگی که می توانید با کلیک بر روی نام برنامه آن را دانلود نمایید. این بازی نیز همانند دیگر بازی های قسمت دار، بدون شک نسبت به نسخه یک خود از تغییرات فراوان و چشمگیری برخوردار است ، به طورزی که تصاویر بازی از یک گیم پلی با کیفیت و هیجانی با حال و هوای ایرانی خبر می دهد که می تواند ساعت ها کاربران را مشغول بازی کند!

ماشین اسپرت 2 از ویژگی های بسیاری هیجانی برخوردار است که برخی از این ویژگی ها عبارتند از امکان سفارشی و ارتقاء اتومبیل های مختلف و حرفه ای از لحاظ های مختلف، وجود ماشین های ایرانی از جمله نیسان، سمند، 405 و بیشتر، امکان نصب سیستم صوتی روی اتومیل ها، گرافیک بالا و متناسب با حجم کم و … است. همچنین لازم به زکر است که شما در بازی شاهد بیش از 500 مرحله جذاب برای پارک خواهید شد که هر کدام از آن ها سخت و سخت تر خواهد شد. البته شما قارد هستید به چندین حالت تاکسی رانی و مسافر بری، تعقیب و گریز پلیس، سبک هیولا و … بازی کنید و از بازی ماشین اسپرت 2 نهایت لذت  و هیجان را تجربه نمایید!

ویژگی های بازی ماشین اسپرت 2

  • امکان سفارشی کردن و ارتقاء دادن اتومبیل
  • امکان نصب سیستم صوتی با آهنگ گذاری
  • 500 مرحله جذاب پارک خودرو با جذابیت بالا
  • طراحی واقعی رانندگی با صحنه های خرابی و کثیف شدن خودروها
  • حالت های مختلف از جمله رانندگی آزاد در شهر، مسافر کشی (تاکسی)، فرار از دست پلیس ها
  • امکان اسپرت یا همان سفارشی سازی خودرو به شیوه های مختلف خودرو
  • ارتقا خودرو ( موتور – توربو – نیترو – فرمان – جعبه دنده – تایرها – بدنه )
  • امکان دنبال کردن بازی از دوربین در زاویه های مختلف
  • بیش از 30 خودروی ایرانی و خارجی
  • شبیه سازی تصادف و ضربه خوردن بدنه
  • لیگ مسابقات خیابانی
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.