دانلود بازی ایرانی و یافتن کلمات سرنخ برای اندروید – ورژن جدید Sarenakh 1.3.9

انتشار: 26 مرداد 1397
ورژن: 1.3.9
دانلود بازی ایرانی و یافتن کلمات سرنخ برای اندروید – ورژن جدید Sarenakh 1.3.9

سرنخ یکی دیگر از بازی های اندروید و فکری در سبک بازی های کلمات و دانستنی است که طراحی شده توسط استودیو ایرانی می باشد که در مارکت گوگل پلی مورد انتشار قرار گرفته. کلا در بازی های ایرانی در سبک کلمات و دانستنی بازی های بسیاری وجود دارد که برخی از آن ها همانند بازی آمیرزا، فندوق و … توانسته اند چند میلیون کاربر ایرانی را جذب خود کنند! بازی سرنخ نیز گیم پلی مشابه با سبک و نحوه بازی کمی متفاوت نسبت به بازی های نام برده شده دارد که می تواند برای شما در موبایل اندروید، سرگرمی جذابی را فراهم کند. شما در این بازی باید با جا به جا کردن بلوک حروف ها باید به کلمه تعریف شده و مد نظر برسید که رفته رفته شما را وارد چالش های فکری عالی خواهد کرد.

بازی سرنخ سطوح بسیاری دارد که رفته رفته همانند دیگر بازی های فکری، سطح ها از چالش فکری بالا برخوردار خواهند بود که باید یکی یکی آن ها را پشت سر بگذارید. در هر حال اگر از طرفداران بازی های کلمات و دانستنی مخصوصا بازی های ایرانی هستید! پس حتما این بازی زیبا را نیز یک امتحانی کنید!

ویژگی های بازی سرنخ

– داشتن بسیاری از سطوح بی پایان برای حل کردن

– افزایش چالش در هر مرحبه نسبت به مرحله قبل با کلمات سخت تر

– محیط های مختلف با تغییر به موقع در هر سطح

– کلمات متفاوت و از هر زمینه

– نحوه بازی از طریق جا به جا کردن بلوک های حروف

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.