دانلود تور کلمات – بازی چالش حدس کلمات فارسی برای اندروید

انتشار: 6 آذر 1398
ورژن: 1.0.26
سیستم مورد نیاز: 4.1 به بالا
دانلود تور کلمات – بازی چالش حدس کلمات فارسی برای اندروید

تور کلمات یکی بازی حدس کلمه ای ایرانی و نسبت تازه به دوران رسیده است که قابل اجرا در موبایل های اندروید است. ذهن خود رو باز کنید و به درون از کلمات خودتون رو به چالش بکشید! شما برای پیدا کردن و زدن حدس کلمه نیاز به سر نخ ها به صورت حروف دارید که اگر دوستدار بازی های کلمات باشید حتما قبل از این چنین بازی کلماتی را با تغییر و حالت متفاوت مشاهده کردید که در کل یک ریشه و یمک قانون حدس کلمه دارن. البته لازم به ذکر است که تور کلمات تو سبک خودش به نوعی از حالت های جدید و متنوع بالا برخوردار می باشد که همین باعث شده بازی لذت بخش تر و پرطرفدار نسبت به دیگر بازی های هم سبک باشد!

دار بودن مناظر زیبا ، داشتن نحوه گیم پلی آسون برای بازی،  مراحل بسیار زیاد، هوش مصونی قابل قبول و … که خودتون رفته رفته با اجرای بازی در موبایل خودتون به حد بازی پی خواهید برد. همچنین در ادامه مطلب و شما می توانید با مراجعه شاهد دیگر ویژگی های بازی باشید که به نوعی به کلی به آن ها اشاره شده است (به طور خلاصه). به هرحال بازی کلمات تور هم از اون دسته بازی هایی است که اولش برای همه آسون ، ولی رفته رفته چالش سخت و سختر خواهید بود!

ویژگی های بازی تور کلمات

  • هر پازل یه سرنخ داره و شما را در محیط استفاده سازی فراهم می کند
  • طراحی شده کیم پلی متفاوت نسبت به دیگر بازی عای هم سبک
  • با طراحی زیبا از ساختمان های متحرک از کلمات
  • مراحل متعدد با دارا بودن بیش از 550 مرحله (به زودی مراحل بیشتر اضافه خواهد شد)
  • می توایند با استفاده از استعداد قدرت کلمات یابی خود کلمات را بیابید و مراحل را سریع تر پیش بروید
  • دارا بودن پس زمینه و طراح های مختلف برای حفظ حالت متعد بازی
  • دوستات رو به بازی دعوت کن و کلی سکه جایزه بگیر
  • به چالش کشاندن بازیکن در جهت پیدا کردن کلمات مخفی
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.