دانلود بازی ایرانی معمای باقلوا برای اندروید – نسخه جدید Baghlava 2.1.8

انتشار: 28 دی 1397
ورژن: 2.1.8
سیستم مورد نیاز: 4.0 به بالا
دانلود بازی ایرانی معمای باقلوا برای اندروید – نسخه جدید Baghlava 2.1.8

Baghlava باقلوا یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و بسیار جذاب در سبک معمای می باشد که توسط استودیوی ایرانی نردبان اندیشه که توسعه دهنده بازی های ایران جذاب می باشد، برای گوشی های اندروید منتشر شده است. نحوه بازی بسیار ساده است که شما در بازی باید در هر مرحله جدول را کامل کنید که برای کامل کردن آن باید کلمه مورد نظر را پیدا نمایید و فکر و هوش خود را به چالش بکشید. البته بازی دارای بیش از 800 مرحله عالی است که رفته رفته مراحل بازی بسیار سختر می شوذ و باید هوش خود را بیشتر وارد چالش نمایید! این بازی بسیار مفید می باشد زیرا که شما در بازی به نوعی ذهن و باهوشی خود را در حل کردن سریع جدول امتحان می کنید و حتی نیز می توانید با دوستان خود به رقابت فکری بپردازید!

بعضی از بازی های معمای و حل جدول خیلی خسته کننده هست، ولی بازی باقلو بخاطر ویژگی هایی که دارد از جمله بودن انیمیشن های جذاب و محیط های بومی ایرانی و … سرگرم کننده و جذاب است. بازی باقلوا نسبت به بازی های دیگر ایرانی بسیار متفاوت بوده و دارای ویژگی هایی مانند: دارا بودن 32 کاراکتر مختلف، نمایش مناظر تاریخی ایران و … می باشد. بازی گرافیک فوق العاده ای دارد که کاربران را جذب خود می کند و همچنین در هر بروزرسانی از بازی مراحل بیشتری نیز اضافه می شود! بازی Baghlava را می توانید در ادامه مطلب دریافت نمایید که بازی کاملا رایگان بوده و دارای نصب بسیار آسان است!

برخی از ویژگی ها بازی Baghlava باقلوا

– نحوه بازی آسان و بسیار مفید

– دارای انیمیشن های جذاب

– 32 کاراکتر و متنوع ایرانی و با مزه

– بیش از 800 مرحله عالی و سرگرم کننده با درجه سختی

– نمایش مناظر زیبا و سفر به آثار تاریخی ایران

– بالا رفتن مهارت های ذهنی با بازی کردن

– گرافیک بسیار عالی و زیبا

– تاثیر در افزایش هوش

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.