دانلود بازی طراح باشی : عشق آذین برای اندروید – نسخه جدید 1.27

انتشار: 14 شهریور 1399
ورژن: 1.26
سیستم مورد نیاز: 4.3 به بالا
دانلود بازی طراح باشی : عشق آذین برای اندروید – نسخه جدید 1.27

دوست دارین یک بازی جورجین با گرافیک عالی را در زمینه طراحی تجربه کنین ؟ در واقع از طریق پازل فکر خود را به چالش بکشید و باعث ایجاد طراحی های زیبا و مورد پسند باشید. طراح باشی : عشق آذین یکی دیگر از بازی های ایرانی عالی با طراحی جذاب و مورد پسند سلیقه دوستداران بازی های پازل جورجین است. در بازی شما قارد خواهید بود 100 ها خونه با سلیه خود از طریق تکمیل جورجین ها طراحی کنید و البته مراحل متفاوت است و رفته رفته نیز سطح بازی افزایش می یابد. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که از ساختن خونه رویای خود لذت می برید به نوعی بازی طراح باشی این امکان و قابلیت را در موبایل های هوشمند اندرویدی فرراهم کرده است تا شما لذت ببرید.

داستان ماجرا بر می گرده به آذین و مسعود که می خواهن باهم ازدواج کنن و از این رو این سوال پیش می آید ، طراحی دکوراسیون خانه ها می تواند پیش در آمدی برای ازدواج مشترکشون و همچنین راهی حتی برای ازدواج بهتر این دو نفر باشد. از این رو شما نیز باید این مورد و زمینه به آن ها کمک کنید

برخی از ویژگی های بازی طراح باشی: عشق آذین

یه داستان عاشقانه با لحظات جذاب و خنده دار:

  • داستان بازی مربوط به دو زوج عاشق است که برای رسیدن به هم می خواهند از پازل های طراحی عبور کنند و به هم برسند.

محیط‌های جذاب و لاکچری با گرافیک خیره کننده:

  • محیط های جذاب و با کیفیت گرافیک بالا نسبت به بازی های مشابه و روان بودن بازی با نمایی از دکوراسیون های مدرن بدون شک در جذابیت تخواهد گذاشت.

صدها مرحله ی پازل جورکردنی:

رفته رفته بازی کش و غوس های در ارائه سطح های بالا خواهد داشت تا تکراری نشود و در این امر شما شاهد صدها مرحله از پازل های جورجین خواهید بود که باید تکمیل کنید.

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.