دانلود بازی ایرانی و فکری ادابازی (پانتومیم) برای اندروید – نسخه جدید 2.4.0

انتشار: 31 تیر 1397
ورژن: 2.4.0
دانلود بازی ایرانی و فکری ادابازی (پانتومیم) برای اندروید – نسخه جدید 2.4.0

ادابازی یک بازی جذاب و سرگرم کننده ایرانی در سبک بازی های کلمات و دانستنی برای اندروید می باشد که شما در بازی باید از طریق چالش زدن فکری خود بتوانید کلمات مورد نیاز را نسبت به خواسته و دسته بندی ها انتخاب کنید و سطح خود را رفته رفته ارتقاء دهید. نحوه بازی به شکلی است که در ابتدا شما می توانید یک کلمه دلخواه را وارد بازی کنید تا مراحل چالش شروع شود و پانتومیم را اجرا کنید. عمومی، اماکن، مشاهیر، اشیاء، علمی، خوراکی، ورزشی و … از برخی دسته بندی های موجود در بازی است که در بازی می توانید کلمات را از آن ها انتخاب کنید. آهنگ بازی از اجرا تا هشدار به همراه شما خواهد بود که باید سعی خود را در کل برای کسب امتیاز به کار بگیرید. بازی ادابازی آنلاین است که برای اجرا نیاز به دسترسی کامل به اینترنت دارد که در ان به صورت زمان واقعی با بازیکنان دیگر به بازی خواهید پرداخت!

ویژگی های بازی ادابازی (پانتومیم)

– امکان استفاده کردن از کلمات دلخواه برای اضافه شدن به برنامه

– با امکان پخش کردن آهنگ های متفاوت در موقع اجرا بازی و آهنگ هشدار برای آخرای بازی

– داشتن 12 دسته بندی متنوع کلمات از ضرب المثل های جذاب و  مختلف در دسته های: عمومی، خوراکی، مشاهیر، اشیاء، علمی، ورزشی، تاریخ، اماکن، شغل، فیلم.

– قابلیت و امکانات انتخاب کردن زمان اجرای پانتومیم در 5 زمان مختلف از جمله 45، 60، 90 و 120 ثانیه برای اجرا

– قابلیت نمایش لحظه ای امتیازات بین دو بازیکن شرکت کننده در بازی

– کم و رایگان برای بازی با نحوه بازی ساده و سخت چالش انگیز

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.