استعلام خلافی خودرو هوشمند – پلاک یاب گوشی اندروید

انتشار: 19 مهر 1396
ورژن: 2.8.1.1
سیستم مورد نیاز: 4.0.3 به بالا
استعلام خلافی خودرو هوشمند – پلاک یاب گوشی اندروید

در این مطلب قصد قرار دادن یکی از برنامه های اندرویدی و ایرانی استعلام خلافی برای کاربران گرامی داریم که شما می توانید با تصب و استفاده از این برنامه به راحتی و آسانی استعلام و خلافی های خودرو خود را پرداخت کنید و به بسیاری دیگر از کارها بپردازید! استعلام خلافی خودرو هوشمند (پلاک یاب) یک برنامه رایگان و کم حجم برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید است که دارای قابلیت های هوشمندی نسبت به دیگر برنامه های استعلام و خلافی می باشد.

قابلیت مشاهده دوربین های کنترل سرعت در جاده، تعیین کردن سرعت دلخواه برای نمایش هشدار در سرعت مجاز، توانایی کنترل کامل ترافیک، امکان تعیین هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین های جاده ای، امکان و قابلیت تعیین هشدار برای محدوده های مختلف و … از برخی ویژگی های هوشمند برنامه می باشد که می توانید با نصب آن به تمام امکانات دسترسی داشته باشید. بعد از نصب اپلیکیشن می توانید شماره 10 رقمی گواهینامه را وارد نمایید و نتیجه را به صورت اینترنتی ببینید و حتی می توانید از بارکدخوان جهت سهولت در دریافت خلافی استفاده کنید.

ویژگی های بازی استعلام خلافی خودرو هوشمند

  • کم حجم و رایگان برای استفاده
  • نصب آسان و فعال سازی تنها با شماره گواهینامه
  • امکان تعیین سرعت دلخواه برای هشدار دادن در سرعت مجاز
  • نمایش سرعت آنی ماشین در حال حرکت از طریق جی پی اس GPS
  • قابلیت کنترل ترافیک جاده ای با همراه دوربین های زوج و فرد در نقشه
  • امکان تعیین هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت
  • تعیین هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین زوج و فرد
  • امکان تعیین کردن یک محدوده ذلخواه طرح ترافیک
  • توانایی تشخیص دوربین های جاده ای
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.