آشپزی همراه سانازسانیا نسخه اندروید – دستور پخت غذاهای مختلف

انتشار: 25 خرداد 1396
ورژن: 2.0
آشپزی همراه سانازسانیا نسخه اندروید – دستور پخت غذاهای مختلف

آشپزی همراه سانازسانیا یک برنامه جدید و مفید برای گوشی های اندروید و آی او اس است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به دستور پخت غذاهای مختلف ایرانی در قالب متن، ویدیو و عکس دسترسی داشته باشید و به صورت آسان به آشپزی آن ها بپردازید! غذای مورد علاقه خود را که می خواهید دستور پخت آن ها را به دست آورید، می توانید از طریق باکس جستجو برنامه با امکان  فیلترگذاری به جستجو بپردازید. مراحل برنامه به این شکل است که در ابتدا باید عذا را انتخاب کنید و بعد از طریق لیست مواد لازم آن، جهت تهیه مواد مورد نیاز غذا اقدام نمایید و در نهایت به پختن غذای دلخواه خود بپردازید که بسیار لذت بخش و جذاب است!

نمایش اطلاعات و نکات های کامل غذاها، دارای تایمر جهت تنظیم زمان پخت، امکان به اشتراک گذاری دستور پخش غذاها در همه شبکه های اجتماعی، جستجو با امکان فیلتر گذاری، لیست دستور پخش پرطرفدارترین غذاهای ایرانی و … از امکانات اپلیکیشن سانازسانیا می باشد که بسیار کابردی هستند. وجود ویدیوهای آموزش آشپزی غذاها مختلف کار شما را در آشپزی بسیار آسان می کند که می توانید از طریق برنامه به تماشای فیلم های آموزش آشپزی غذاهای مختلف بپردازید و نحوه آشپزی خود را با یاد گرفتن تکنیک های آشپزی آسان کنید!

ویژگی های برنامه آشپزی همراه سانازسانیا

  • محیط جذاب و عالی
  • نمایش اطلاعات کامل تمام غذاها
  • کم حجم و کاملا رایگان برای استفاده
  • وجود آموزش های ویدیویی گام به گام آشپزی
  • دستور پخش 100 ها غذای مختلف و خوشمزه
  • به اشتراک گذاری لیست غذاها در تمام شبکه های اجتماعی
  • تایمر هوشمند و حرفه ی جهت تنظیم زمان پخت غذا
  • پروفایل شخصی برای کاربران عضو
دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.