دانلود Quiz Bombi 1.11 – بازی ایرانی و آنلاین کوییز بمبی برای اندروید

انتشار: 30 اردیبهشت 1397
ورژن: 1.11
سیستم مورد نیاز: 4.0.3 به بالا
دانلود Quiz Bombi 1.11 – بازی ایرانی و آنلاین کوییز بمبی برای اندروید

Quiz Bombi کوییز بمبی یک بازی چالشی و جدید ایرانی در سبک بازی های فکری و کلمات و دانستنی می باشد که توسعه یافته توسط استودیو بازی سازی کاسپین برای سیستم عامل اندروید است. این بازی کاملا آنلاین با فراهم سازی رقابت های چند نفره می باشد که به شما این امکان را می دهد ساعت ها سرگرم و پیدا کردن جواب صحیح سوال های عکسی باشید. در بازی شما با دیگر بازیکنان از سراسر کشور که در بازی کوییز بمبی حصور دارند به صورت آنلاین و در زمان واقعی به رقابت خواهید پرداخت که باید تمام سعی خود را کنید تا در برابر آن ها جواب های صحیح را داشته باشید امتیاز خود را بالا ببرید. سوال هایی که در بازی از شما خواهند پرسید به صورت عکسدار است که باعث جذابیت و سرگرمی بیشتر برای کاربران می شود.

بیش از 9000 سوال عکس دار گرافیکی با موضوعات مختلف از جمله در زمینه فوتبال، مناطق گردشگری، گل، پرچم، هوش، حدس رنگ، سینما و … که هرکدام از آن ها چالش ذهن بالا و متفاوتی را نیاز دارند و شما نیز باید ذهن خود را به کار بگیرید. بخاطر بالا بودن تعداد سوالات در بازی شما شاهد هیچ سوال تکراری نخواهید بود که لازم به ذکر است به مرور زمان با آپدیت های جدید سوالات جدیدتری را نیز به بازی اضافه خواهید شد که سرگرمی را به نوعی بی پایان خواهد کرد. آخرین و جدیدترین ورژن بازی Quiz Bombi کوییز بمبی با لینک مستقیم در ادامه مطلب قرار گرفته است که می توانید با یک کلیک آن را از سرورهای قدرتمند وبسایت میلاد دانلود دریافت نمایید!

ویژگی های بازی Quiz Bombi

– هر آپدیت از بازی با قابلیت و ویژگی های بسیار

– وجود بیش از 9 هزار سوال عکسدار و گرافیکی

– محیط بازی شاد و جذاب مناسب برای همه سنین

– کسب جایزه و امتیازات بسیار از چالش ذهنی

– امکان انتخاب کردن حالت های مختلف از زمینه ها

– فراهم سازی امکان رقابت با دیگر بازیکنان

دریافت فایل‌ها...
راهنمای فعال سازی

روش کپی صحیح دیتاها

آن دسته از فایل های اندرویدی که دارای دیتا باشند در لیست فایل های قابل دریافت سایت قرار می گیرد که الزامی است آن فایل دیتا نیز دریافت گردد و در حالتی که با فرمت zip باشد ابتدا آن را استخراج نمایید. توجه نمایید مسیر فایل های دیتا در پوشه Android حافظه داخلی گوشی می باشد. در فولدر Android دو پوشه دیگر به اسم obb و data موجود می باشد.

حال بایستی برای این که بدانیم کجا باید فایل دیتا کپی شود پوشه استخراجی دیتا را باز کنید و فرمت فایل را بیابید. اگر پسوند دیتا obb بود بایستی در فولدر obb کپی شود. اگر در فرمت های دیگر بود باید در پوشه data فایل ها همراه با پوشه خودشان کپی شوند.

لازم به توضیح است که برخی دیتاها در حافظه جانبی sd card شناسایی نمی شود. پس سعی کنید آنها را در حافظه اصلی گوشی قرار دهید. همچنین در صورتی که پوشه obb در داخل مسیر Android گوشی تان موجود نبود باید به همین نام یعنی obb پوشه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
0 دیدگاه

خوشحال می شویم دیدگاهتان را در رابطه با این مطلب به اشتراک بگذارید.